1.8.17

Na kole v neděli ráno

Jsou horké dny a tak jsem se na kole vydala už ráno.Jednak není na silnici takový provoz a hlavně vedro.Jela jsem zase svoje kolečko,protože na druhou stranu musím přes město a to se bojím.To mě musí manžel naložit do auta i s kolem.Mám to v plánu s kamarádkou co nevidět,že projedeme cyklotrasu podél Jizery na Malou Skálu.


Oblíbená zastávka za Modřišicemi



Turnov a Kozákov v ranním oparu


Podháj




Alej z Modřišic do Přepeř,tady jezdím ráda.




Přepeřský jez


U Jizery jsem se ještě letos koupat nebyla a tak jsem byla příjemně překvapená dřevěnými schůdky.Konečně bude vlez do vody jednoduchý.



Občerstvení je zatím zavřené,ale odpoledne je zde plno lidí,jak u vody,tak u stánku.Využívám,že je tu klid a dělám si zastávku.Posezení u vody je pro mě moc příjemné a uklidňující.











Cesta z Přepeř do Mokřin je pěkné zablácená po předchozích deštích










Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení