29.3.18

Krásné Velikonoce

Velikonoce mám ráda, hlavně proto,že je to takové loučení se zimou a těšení se na jaro.Příroda se probouzí pomalu,naštěstí u nás sníh už není,každý den cítím ve vzduchu a v přírodě,že je jaro blíž a blíž.Ptáci zpívají,na krmítku jich hodně ubývá,na zahrádkách kvetou krokusy,sněženky,bledulky,vylézají narcisky a tulipány.Já sama mám vždy nějak více energie,jsem hlavně natěšená na sluníčko a teplo.
Doma je už uklizeno a tak nastal čas na velikonoční výzdobu.Půjčila jsem si kočičky trávu,abych mohla vytvořit přánička pro přátelé a známé.Modřinka hned dala najevo,že tráva je její a bude si s ní dělat co chce.A tak mi ozdobenou misku začala pěkně okusovat.

Krásné Velikonoce všem návštěvníkům blogu.















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení