3.4.18

Branžež - kolem Komárovského rybníka

Páteční sváteční den byl od rána slunečný.Po obědě jsem vytáhla manžela a syna na výlet.Protože jsem předpokládala,že o volném a hezkém dni bude v přírodě hodně lidí,tak jsem navrhla výlet na Branžež ke Komárovskému rybníku,kde jsem předpokládala,že bude klid.Ovšem i tady bylo lidí dost.

Nejdřive jsme cestou zastavili na místě,kde jsem vloni objevila bledulky podél Arnoštického potoka v obci Žďár.










Naproti je ohrada s koňmi.Konečně byli koně blízko a tak jsem k nim zamířila.Ovšem utekli na druhou stranu.Najednou jako by si to rozmysleli a klusem se ke mně blížili.






Kdybych neuskočila dostala bych snad hubana


Když zjistili,že pro ně nic nenám zase zmizeli




V obci Branžež jsme nechali auto a vydali se na procházku kolem Komárovského rybníka.Je to druhý největší rybník v CHKO Český ráj.Největší je Žabakor.Okolí Komárovského rybníka je rekreační oblast,nachází se tu několik kempů.

Došli jsme k tábořišti Křinec.Dříve tu bylo nádherné koupání hlavně pro děti.Bylo zde hodně daleko mělko.Jako děti jsme sem jezdily často s maminkou a babičkou.

Kemp je uzavřený.



Na západě se začíná obloha zatahovat.V sobotu by mělo pršet a tak jsem ráda,že jsme se dnes vypravili ven.



Kousek dál je Duo kemp,kde stojí hodně karavanů.Vloni v létě jsme se tu byli podívat.Tady to v sezóně žije a je tu pěkné koupání



Bleky je opět spokojená,může běhat podle libosti.



Naproti je kemp Peklo,tam dojdeme


Kemp Peklo.Je otevřeno a tak se jdeme podívat po lese a k rybníku.Na internetu jsem se dočetla,že od dubna je zahájena sezóna,tak se tu uklízí.


Jsou tu nádherné jehličňaté lesy,převážně borovicové.Je tu krásně a čistý vzduch,vonící jarem.Je příjemné teplo.










Nad rybníkem se vypíná skalní masív Sokolka,který je součástí Příhrazských skal.














V kempu se dá určitě strávit příjemná dovolená.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení