15.6.18

Východ slunce nad Žabakorem

Když jsem ráno v pět hodin vzbudila manžela,že jedeme fotit východ slunce nad Žabakorem velkou radost neměl.Pár dnů jsem na tento okamžik čekala.Poslední dny bylo zataženo a občas i pršelo.Ovšem předtím,kdy byly horké dny mě pravidelně dcera ladila krásnými fotkami.Každé ráno kolem páté jezdí do práce kolem Žabakoru.
Rybník Žabakor je se svou rozlohou přes 60 ha největším rybníkem v Českém ráji.Je to významné hnízdiště vodních ptáků.Od nás je vzdálen něco přes 8 km.Na kole bych to zvládla,ale bylo dost chladno,10 stupňů a tak jsem byla ráda,že mě manžel odvezl autem.

Slunce mě téměř oslepilo žlutou září.Na hladině rybníka se držela mlha.Ideální na focení.Teď hlavně správně nařídit fotoaparát.















Na výřezu jsem zjistila,že v tom neostřejším slunci a mlze pluje labutí rodinka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení