21.7.18

Západ slunce mezi Olšinou a Dnebohem

Při pobytu u dcery se mi podařilo vyfotit aspoň jeden západ slunce.Nebyla jsem tu ale kvůli fotografování a tak jsem další opravdu nádherné západy slunce minula.Nejraději mám západ slunce,když jsou přítomny mraky,které se různě barví.Když jsem se vypravila s foťákem nad Olšinu směrem na Dneboh,obloha se úplně vyjasnila,po mracích ani památky.Ještě,že byla přede mnou neposekaná louka,západ slunce při jasné obloze není tak zajímavý.A protože pro zajímavou fotku udělám vše,tak jsem si lehla do trávy.















V dálce se vypíná Bezděz


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení