8.8.18

Českým rájem křížem krážem

S manželem dost často cestujeme.Krom výletování jedeme občas někam na návštěvu,nebo něco zařizujeme mladým a nebo někam vezeme vnoučata.Občas si přibalím foťák.Fotky jsou z různých cest,tak jak se mi náhodně nastřádaly.Snažila jsem se je popsat,ale u některých jsem si už nevzpomněla odkud jsou.V Českém ráji je krásně všude.

Trosky mám,jak různě jezdíme nafocené ze všech stran


Cestou necestou




Makové pole s Drábskými světničkami



V dálce je vidět hrad Bezděz.Z Turnova je to asi 50 km


Rybníky mezi Horním a Dolním Bousovem




Labutí rodinka








Velkým objektivem jsem objevila vzadu na rybníku volavky





Humprecht.To jsme cestovali někde okolo Sobotky


Krajina kolem Bozkova



Koukala na mě a já na ni a ani se nehla.





Let asi dravce









Ještěd




Černá Studnice


Zebín u Jičína s chrpovou loukou





Hrad Valečov.Tady se pohybujeme asi směrem k dceři na Olšinu


Opět Bezděz


Ještěd


Bojím,bojím


U Dnebohu pod Drábskými světničkami



Hrad Bězdez


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení