22.6.18

Duha a večerní obloha

Konečně jsme se dočkali pořádného deště.A k večeru i nádherné duhy.Tak blízko ještě nikdy nebyla.Fotila jsem ji z balkonu a jednoho pokoje přes sklo.








Před devátou hodinou,kdy za chvíli slunce zapadá se obloha pokryla tmavě modrými mraky, skrz které vykukovalo slunce.Obloha vypadala zajímavě.Vypravila jsem se rychle na kole za Ohrazenice.Když jsem dojela na místo,kde je nejlepší rozhled bylo už hodně zamračeno.Ovšem někdy jsou fotky s mraky zajímavější,jak jasná obloha se zapadajícím sluncem.A když už jsem sem dorazila,tak jsem fotila.








 

Je odsud vidět i Ještěd



A teď rychle domů,abych nezmokla.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení