28.6.22

Až moc velké horko

 Jsou krásné dny,ale pro mě moc horké.Včera mě práce po malování v jednom pokoji už tak vyčerpala,že jsem ji musela přerušit.Máme velmi slunný a teplý byt.Rohový,obrácený směr východ,jih a západ.I přesto,že je dům zateplený a celý den zatažené žaluzie,není to ani znát,když do něj celý den pere slunce.Tak jsem po dlouhé době sedla k počítači a stáhla z foťáku fotky.Venku se začalo navečer mračit a tak jsem jásala,že přijde déšť a s ním ochlazení. 

Jedno pozdější odpoledne mě vytáhla na kolo kamarádka.Musím říct,že udělala dobře,protože na kole se cítím vždy velmi dobře a naberu energii.


Kopec na Vyskři s kapličkou





V dálce Trosky




Humprecht


Můj asi první letošní motýl.














U Jizery



Občas nás mladí vytáhnou k nim na cvičák.Většinou,když zeť seká.Cvičák je v hlubokém lese,je tu úžasný vzduch a navečer sem už slunce nesvítí.Mám to tu moc ráda.Naložila jsem si do auta kolo,že prozkoumám,kde končí slepá cesta.Bleky statečně běhala podél kola.




Dcera tu měla jejich psy,Kiaru a Fibinku
















Bleky to tady zná,syn sem s ní jezdí na cvičák





Příspěvek jsem dodělala v půlnoci na úterý.Venku se začalo blýskat.Nemohla jsem horkem usnout a těšila se,že přijde vytoužený déšť.Bohužel,opět pršelo někde jinde.Přitom v předpovědi mělo pršet hlavně v Ústeckém a Libereckém kraji.Vylézá sluníčko,ale nedá se nic dělat,jdu zase na to.
Nepospíchám,až to bude,tak to bude.Mě takové budování a zařizování vždy velmi bavilo a tak jsem i přes občasné těžkosti ve svém živlu.Máme i dost ježdění,sháním nějaký nábytek,pořád si něco vymýšlím,jak to komentuje manžel.Jsem šťastná,že manžel  ještě volant udrží a jezdí pořád dobře.Jinak už chodí po doktorech,ale má bohužel nenávratně poškozené plíce po covidu.Hlavně,aby s ním doktoři něco udělali a lépe se mu dýchalo.
Mějte hezké letní dny


25 komentářů:

  1. Jedna fotka hezčí nežli druhá !!! Taky u nás v noci nepršelo a ani teď to zatím na déšť nevypadá. Nebe se zabarvuje do modra, před chvílí bylo ještě do šeda. Vypadá to zase na hodně letní den :-). I když mně to ani nevadí. Jsem nějak víc stavěná na teplo, nežli na zimu.
    Měj se hezky a ať se práce na zvelebování bytu daří.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobře, že jsi si udělala přestávku a načerpala nové síly. Projížďka na kole je super, vyčistí ti hlavu a zase bude dobře. U nás sprchlo a trochu se ochladilo, také to teplo zrovna nemusím. Pěkné fotky a zaujala mě Jizera, klidná hladina a zrcadlení oblohy a břehu. Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná krajina, motýli, květy a pejskové! Tvoje krásné fotky mě vždycky potěší! A dneska se ochladilo, taky jsem šťastná.
    Měj se krásně, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, držím ti palce, ať rekonstrukce dopadne podle tvého a žádné kompromisy, já mám také ráda, když se dělá něco nového a dočasný zmatek mi nevadí.Jak říká dcera: pořád se kocháš. Ráda koukám na nějaké dílčí práce.Třeba vymalované stěny.
    Ohledně fotek z projížďky: jak jinak, než paráda, v České Ráji!
    Ty barevné máky a chrpy - to jsou prostě naše Čechy.
    Fajn, že sis udělala přestávku a šla na blog. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš,je paráda,že se vracíš ke své zábavě-fotografování a výletům na kole.Ráda jsem se pokochala hezkými fotkami kytiček..měj se hezky a užívej léta pokud to jde..

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, opět krásné fotky. Vlčí máky a chrpy, to je fakt nádhera. Motýl, i když letos první, to je úplný model. Oko se potěšilo, díky 😊😀

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, Jituško! Máte na tyhle práce tedy zatraceně horko, snad si ti s ním nerozpustí radost z chystání nového. Dnešní ráno je přece jen chladnější, v noci u nás pršelo, tak snad i u vás.
    Přeji hodně sil a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jituš,
    opět moc pěkné fotky. U nás taky bylo jako v prádelně, dusno, horko, taky jsem čekala na déšť a dočkala jsem se. Je dobře, že to manžel začal řešit. Přeji ať vše zvládnete. Měj se pěkně...♥

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké fotografie Jitu a hezká projížďka. Vlčí máky jsou moc krásné. u nás vidět moc nejsou. Měj se hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško také u nás moc nepršelo, hlavně pomalu,práce neuteče.Fotečky jsou krásné....❤️

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, Jituško. Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Jíťo, to jsou super fotky. Ten cvičák je fakt na pěkném místě to by se líbilo Pandině i dceři. Krásně jsi nafotila máky a chrpu ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, úžasné fotografie, zvláště s polním kvítím. Držím palečky ať je panu manželovi lépe.🍀

    OdpovědětVymazat
  14. Jituš, výletovat v takové krásné krajině je štěstí, to mi věř. Přeji Ti i radost i z toho zařizování a pořizování nových věcí, ale hlavně zdraví vám oběma. ☺

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásné fotografie i projížďka. Líbí se mi ty vlčí máky.yslim, a e jsem tu už komentář psala. Asi spadl do spamu. Měj se hezky a ať se dílo daří.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotografie, ty vlčí máky a chrpy jsou úžasné ♥ To tě obdivuji, že maluješ byt v takovém horku...

    OdpovědětVymazat
  17. Jituško, ta louka je moc pěkná a i ostatní fotky. Doufám, že už bude líp a léto si užijete.
    Posílám pozdravy. Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezké fotky. 🙂
    Vedra v posledních dnech panují i u nás - je to únavné, na druhou stranu u nás byla poměrně dlouhá zima a chladné jaro, takže jsem za to horké počasí i ráda. Včera však bylo o dost tepleji než předevčírem a do toho byla plánovaně vypnutá elektřina. Naštěstí ne tak dlouho, jak bylo v plánu. Bouřka a déšť přišli až večer, takže jsme naštěstí mohli být celý den venku - doma bychom to asi v takovém vedru nevydrželi
    Ať je manželovi lépe. Mějte se hezky a užijte si víkend. 🙂

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím Jíťo, fotky moc krásné ⚛ ღ ♥ to cvičiště je pěkné. Myslím si, že už jsem komentovala , ale není tu nic . pa hezké léto ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Moc hezké fotky Jituško, určitě si pobyt venku užili i pejsci. U nás hodně pršelo a to od 24-6 do 2.7 každou noc , dnes vypadá, že opět bude liják.Kamarádce kroupy rozbily světlo na autě a má na celém autě dolíky. Mě nešla elektrika v sobotu id večera a celé nedělní odpoledne ♥

    OdpovědětVymazat
  21. babočka kopřivová! a polní kvítí, které už mnohde nenajdeme...u nás ano, jen koukol je spíše vzácnější, chrpy a máky jsou dosti

    OdpovědětVymazat
  22. Jituško zdravím, fotky jako vždy suprové, prima, že jste si užili i s pejsky pobyt venku ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Jitulko moc zdravím fotečky nádherááááááááááááá a přeji krásné léto opatruj se..

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherné fotečky Jitu a úplně s tebou mám soucit i my v bytě máme nedýchatelno žaluzie nepomáhají, tak jsme se rozhodli že si necháme udělat venkovní :-) Opatruj se a krásný víkend přeji.♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení