25.2.18

Černá Studnice

Slunečné dny,ač mrazivé lákají k výletům.Na neděli jsem naplánovala výlet na rozhlednu Černá Studnice,která se nachází ve Smržovce,nedaleko Jablonce nad Nisou.Rozhledna s turistickou chatou stojí na nejvyšším vrchu Černostudničního hřebene ve výšce 869 m.n.m.Je vysoká 26 m.Byla postavena roku 1905.Vyrazila jsem s manželem,synem a vnučkami.Auto jsme nechali pod kopcem na parkovišti a pokračovali zasněženou cestou mírným stoupáním lesem.Nečekala jsem,že tu bude sníh a docela dost.Okolní kopečky jsou většinou beze sněhu,dokonce i Kozákov.
Na sluníčku bylo příjemně,ale ve stínu mrazivo.Trochu jsme se stoupáním do kopce zahřáli.
Nahoře bylo - 10.



Cesta lesem byla velice příjemná










Rozhledna Černá Studnice s turistickou chatou,kde je i restaurace





Chtěla jsem s vnučkama vylézt na skalní vyhlídku,ale na schodech byla vrstva ledu a i když podél je zábradlí,nohy nebylo kam dát.Tak jsme se raději o to nepokoušely.





Vnučky na rozhledně.Myslela jsem,že bude lepší viditelnost.Modrá obloha a mrazivý vzduch to slibovaly.Ale bohužel




Pod námi je Jablonec nad Nisou a pod Ještědem část Liberce



Hodně v dálce jsou vidět Trosky




Naše banda.Bleky se zase vyřádila ve sněhu


Pod kopcem sněhu ubývá




Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení