14.2.18

Z Železného Brodu kolem rybníků

Cestou od zubaře ze Železného Brodu jsme si udělali pár zastávek.Byl pěkný sluneční den.Na několika místech jsme v dálce viděli stádo srnek.



Daňkové v oboře ve Štěpánovicích.Obora je obehnána hustým pletivem a tak jsem musela fotit s objektivem v malé mezeře.Tentokrát blíže nešli,vyhřívali se na sluníčku.



Další zastávka byla o kousek dále u rybníku Roudný.Přes louku u rybníka ležel zlomený strom.








Šli jsme se projít kolem rybníka a objevili kousek krásné přírody.Jsou zde kouzelné chaloupky k rekreaci.V létě jsou schované za stromy a tak jsem si jich dříve nevšimla.




Sluneční paprsky vytvořily zajímavý úkaz




Takto modrou oblohu jsem už dlouho neviděla.


Rybník mezi Sekyrkovými Loučkami a Bělou.Konečně jsem mohla zužitkovat rohlík,který nosím už delší dobu v batohu.Konečně kačeny.Tentokrát jsem je vyplašila,odlétly dále na rybník.Minulou zimu za mnou vylezly na břeh a zobaly skoro z ruky.Tady to vypadá zimně a zima začíná být i mně.Také se zatahuje
























Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení