9.5.18

Hora Kozákov

V neděli jsme hned ráno jeli všichni na Auto moto trhy do Tuhaně.Je to malá obec ve směru na Lomnici nad Popelkou.Nebyla jsem tu poprvé,ani vnučky a věděly jsme,že tu mají spousty zajímavých věcí i pro nás.Nejen pro pány.Já si tu nakoupila pár kytiček na balkon a keříková rajčata.
Protože bylo pěkně a zdála se i dobrá viditelnost,navrhla jsem,že bychom si mohli vylézt na rozhlednu na Kozákově,který je nedaleko.A snad se konečně pokochat výhledem do okolí.Na Kozákov jezdíme docela často,ale s viditelností to bývá většinou špatné a to potom nemá cenu lézt na rozhlednu.Co tam,když není nikam vidět.

Riegrova chata








Úplně vpravo je Ještěd,uprostřed Bězděz



Zalitovala jsem,že nemám sebou vetší objektiv.Je vidět až na Mladou Boleslav.Kopec je Bezděz a v popředí Klokočské skály.



Vyřešila jsem to výřezy a je hned vidět hrad Valdštejn a Skalní město


 Zámek Hrubá Skála


Trosky


Turnov


Hrubá Skála se Skalákem a vzadu kopeček na Vyskři s kapličkou a dále za ní je Mladá Boleslav.


V dálce Bezděz



Opět Trosky


Syn se Sabinkou a Valinkou



Valinka mně čte z informační tabule o horninách, ze kterých je Kozákov tvořen




















Zajímavá lavička


Valinka pózuje s novým kloboukem z Tuhaně


A jdeme na rozhlednu.Má dvě plošiny.Horní je ve výšce 48 m a není pro turisty přístupná.Jsou zde umístěny antény pro vojsko a policii.Přístupná je nižší plošina ve výšce 24 m.



Vidět jsou odtud Krkonoše,České středohoří,Jizerské a Lužické hory a dokonce i Orlické.Jen se v tom vyznat



Pod námi na sjezdovce se pěkné práší.Motorky tu mají závod


Nalevo město Semily






Tady jsou vidět Suché skály



Koukáme na střechu Riegrovy chaty



Tady koukáme na Krkonoše





Dopoledne příjemně uteklo a frčíme domů a já začnu teprve vařit pro moje hladové krky.
Obědujeme ve dvě odpoledne obrácené řízky,které všichni milujeme.Je nám dobře,máme za sebou pěkný výlet.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení