15.10.18

Nutrie u rybníku Vidlák

Jedno hezké podzimní odpoledne jsme se vypravili k rybníku Vidlák v Podtroseckém údolí.Syn tu při výletě viděl rodinku,původně si myslel,že bobří,ale na místě jsme zjistili,že to budou nejspíše nutrie.Což nám potvrdili i místní lidé,že se tu objevila nutří rodinka.Přistoupili jsme k rybníku a už jsme viděli,že k nám něco plave.Vybavila jsem se mrkví.Zvířátka mám moc ráda,ale nutrii bych si asi nepohladila.Mokrý kožíšek mě vůbec nelákal a ani se mi nutrie moc nelíbí.Připadla mi jako namočený divočák.Pozorovat ji byla ale paráda.Škoda,že nepřišla s celou rodinkou,mrkve jsem měla dost.



Byl to pořádný cvalda,trochu jsem ustoupila.












Zbaštila dvě mrkve a vracela se na rybník


Šli jsme dozadu na cestu a pozorovali ji.Také jsme koukali po houbách,protože loni v tuhle dobu jsme tu našli spousty hub.













Můžeme potvrdit,že houby v Českém ráji letos nerostou.Je velké sucho,však pořádně nepršelo už hodně,hodně dlouho.















U Vyskře je na jednou místě krásný výhled na Trosky.Tentokrát bohužel.



Hrad Valdštejn


Do podzimního Českého ráje se určitě brzy vrátíme.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení