9.12.18

Peču

Čas předvánoční obnáší také pečení cukroví a jiných dobrot.Protože prosinec je pro naši rodinu hlavně o setkáních,tak se snažím připravit vždy něco dobrého.A protože jedno setkání máme za sebou a já se rozhodla,že si udělám svoji kuchařku z oblíbených receptů.Nafotím,přidám recept,vytisknu a založím do pořadače.V poslední době si peču na různé oslavy a posezení chlebíčkové veky.Recept mám od své sestry,která ho má asi z internetu.A veka je opravdu výborná.
Těsto míchám v domácí pekárně,kterou jsem dostala před lety k vánocům od dcery a jsem s ní velmi spokojená.

 Recept na veku:

275 ml mléka,1 vejce,3 čajové lžičky oleje,1 čl citronové šťávy,2 čl soli,0,5 čl cukru,500 g hladké mouky,2,5 čl sušeného droždí.Pekárna těsto umíchá a nechá vykynout.Plech vyložíme pečícím papírem a uděláme dvě veky.Nebát se udělat co nejdelší a slabé.Ještě nakynou.Nechají se tak ještě asi 50 minut.Pečou se při 180 stupních asi 25 minut.




K čerstvé vece mám ráda budapešťskou pomazánku z tvarohu


Je to ňamka



1 komentář:

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení