14.12.18

Předvánoční pohoda

O víkendu rozsvítíme třetí svíci na adventním věnci a do vánoc zbyde poslední týden.Mám ráda předvánoční čas.Doma hotovo až na pár maličkostí a tak si dny užívám v pohodě,která by měla v čase adventním být.Mám ráda světlo svíček,připomíná mi to dětství,kdy jsme si o zimních večerech dělaly doma s maminkou černé hodinky.Rozsvítila se svíčka,se sestrama jsme si sedly k mamince a ona nám vyprávěla a my se přidávaly.Někdy s námi byla i babička.Měly jsme rády strašidelné příběhy,ale jindy jsme se zase hodně nasmály.Na vánoce jsme se těšily jako všechny děti.A těším se i dnes.A vždy se znovu vracím do dětství,přihmouřím oči a vidím nás,jak jdeme nedočkavě k vánočnímu stromku.ale nejdříve si zazpíváme Narodil se Kristus Pán.Tatínek hraje na harmoniku a sestry na housle.Já s maminkou se činíme ve zpěvu.Doufám,že i mé děti vzpomínají na vánoce z dětství jako já.Vždy jsem se snažila a snažím,aby byly pro mé blízké ty nejhezčí.












Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení