17.3.21

Večerním městem

 Další procházka,kterou jsme si udělaly se sestrou byl večerní Turnov.Hlavním důvodem bylo,že jsme potřebovaly něco doručit naši společné kamarádce,která bydlí pod nemocnicí.Dáváme si vždy sraz na rohu,to už obě víme,co to znamená.Sestra to má do Turnova ještě o kousek dál,jak já,protože bydlí v Ohrazenicích.Je to sice samostatná obec,ale obce v okolí Turnova mají vyjímky.Do města moc nechodím,užila jsem si ho roky,když jsem chodila do práce.Jezdíme jenom s manželem jednou týdne na nákup.A když už do města,tak navečer,když je ztichlé.To si ho potom  ráda projdu a něco vyfotím.Turnov je zajímavý až kolem náměstí a směr nad náměstím.

Nádražní ulice směr na výjezd z města

Skálova ulice

Chlapecká škola večer.Zkoušela jsem fotit různými režimy.


Krásná mozaika nad hlavním vchodem do školy


Po pravé straně je v parku letní kino.


Pacltova huť


Budova Sokolovny




Náměstí Českého ráje s Františkánským klášterem



Budova radnice a kašna.




Budova spořitelny


Jiráskova ulice.Tu mám hodně ráda.Bydlela tu babička s dědou,maminky rodiče.



Schody ke kostelu sv.Mikuláše




Svěrácká brána na Trávnicích.Tady je to už hodně opuštěný.




Když foťák nezaostří,což se mi stává už často.


Pořád vyhlížím z oken,zda se trochu neprotrhala obloha kvůli fotografické výzvě.Zatím je pořád bílá.U nás v sídlišti toho moc nenafotím a tak mám připravené kolo.Snad se zadaří.
Mějte hezké dny


17 komentářů:

  1. Jitu, to jsou opravdu překrásné večerní fotografie. Moc se mi líbí všechny. Problém s ostřením nemusí nutně být v těle fotoaparátu, ale v objektivu. Možná,že bude stačit nechat vyčistit a seřídit snímač a zase to bude chodit jak má. Zkus se zeptat u toho Tvého známého. Je to profík a určitě ti řekne, zda s tím půjde něco udělat, nebo jestli je potřeba nové tělo nebo objektiv. Jinak jsou z něj nádherné fotografie. Krásné je to vaše večerní město. Krásný den a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, krásné fotky. Moc se mi líbí ty poslední, ...ulice, uličky. Já už u nás, v hlavním městě, nebyla navečer ani nepamatuji. A to jsem si myslela, jak ho letos o vánocích stihnu večer projít a nafotit. No, nestihla. Ale díky Tvým fotkám mne to opět láká víc a víc, tak uvidím.
    Krásně je u vás, v Turnově. U nás dnes nasněžilo a obloha je bílá, spíše šedivá. Ale včera se objevily bouřkové mraky, tak jsem naběhla s foťákem... :o)
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, to je krásná procházka večerním Turnovem, hned přepošlu odkaz mé kamarádce Marcelce, rodačce z Turnova. Já znám hlavně prodejnu Granátu na náměstí, těm jsem dala kdysi dost vydělat, hihi.( toto ber s humorem ). Jinak Turnov mám dost prochozený, ale večer to má jiné půvaby. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Procházka večerním městem má svoje kouzlo. Fotky osvětlených starých schodů jsou fakt úžasné. Měj se krásně ☺

    OdpovědětVymazat
  5. To je hezké, že jste si se sestrou vyšly na procházku. Večerní města mají své zvláštní kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky večerního Turnova. 👍👍👍 Působí tajemným dojmem.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Krásnou večerní procházku jsi měla se sestrou a krásné fotečky jsi pořídila. Má to svoje kouzlo ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jituš,všechny fotky jsou krásné.Ta Jiráskova ulice vypadá moc pěkně, líbí se mi to osvětlení na domech a všude dlažba, dýchlo na mě dětství. Turnov neznám,ale na těch večerních fotografiích vypadá moc pěkně.Spousta krásných budov. Měj se pěkně a díky za písmenka...opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, je vidět, že máš ještě pevnou ruku. Bez stativu jsi pořídila krásné fotky. Moc se mi líbí i jméno náměstí.Namesti Českého ráje předčí všechna ta náměstí Míru, Svobody,Masarykova a pod.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, moc hezké, romantické fotky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Máte to tam u vás hezké :-)
    Už kolikrát mě napadlo, že bych mohla vyfotit centrum Brna, jenže většinou jím jen projíždím při cestě do práce :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ahojky Jitka to sú nádherné večerné fotky**************************

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou nádherné noční fotografie. Jsi skutečná fotografka - třeba ta první nebo ty schody se mi líbí moc. A Turnov vypadá takto přívětivý - ztichlý, ztemnělý, nasvícený lampami.

    OdpovědětVymazat
  14. Překrásné večerní fotečky, moc jsem si prohlížení vychutnala*******************************

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško, krásné noční fotografie. M.

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou moc krásné večerní obrázky :) Turnov je pěkný a musela to být příjemná procházka.
    Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké fotky jsi udělala, jsi šikulka ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení