13.12.21

Bílé Krkonoše

Sobota, co se týká počasí nebyla vůbec pěkná,ale neděle nám to vynahradila.Na neděli jsem nic moc neplánovala.Ale jako zázrakem ráno vylézalo sluníčko a obloha byla jasná.To už mě chytalo cestovatelské nadšení a při vaření oběda jsem přemýšlela,že bychom se mohli odpoledne někam podívat.Manžela jsem potřebovala naladit a tak hned po obědě jsem mu uvařila kávu a na misku dala zatím čtyři druhy cukroví,které jsem upekla v sobotu večer,zatímco on byl s kamarády na sportovním utkání.Navrhla jsem,že bych chtěla někam více do hor,třeba směr Vysoké nad Jizerou.Tuhle trasu mám moc ráda,protože už někde od Semil je vidět na vrcholky Krkonoš.Návrh se ujal.A bylo opravdu na co koukat.Vzduch byl příjemně mrazivý.Mám takové počasí ráda ,krásně se dýchá.Občas jsme někde zastavili a prošli se.Sníh nám křupal pod nohama.

První zastávku jsme udělali u rozhledny U Borovice v Roprachticích.Na rozhlednu jsme nešli,protože sem chodíme mezi svátky s dětmi a vnoučaty a doufám,že se nám to letos podaří.A potom výhledy do údolí,odkud jsme přijeli byly v oparu,nebo spíše nebyly vůbec,ale na Krkonoše byly krásné.

Kolem silnice jsou mantinely sněhu a tak vždy hledáme místo,kde můžeme auto nechat.

Na vrcholcích Krkonoš někde na tůře na běžkách musí být krásně.

Další zastavení bylo v lyžařském areálu Šachty kousek od Vysokého nad Jizerou.Šla jsem se podívat,zda se lyžuje.Vlek nešel a bylo tady hlavně dost běžkařů.

Jedeme dále na Rejdice.Sněhu na silnici přibývá.

Jdeme se projít do lesa.Chtěla jsem si vyfotit nějaké detaily.Nedařilo se.Na to chce mít pevné ruce.

Jsou tady krásné chaloupky.

Blíže se čas západu slunce a tak jedeme dále a zůstáváme na parkovišti u sjezdovky v Rejdicích.Tady to známe a víme,že je odsud pěkný výhled.Pod námi je sjezdovka.Lanovka je v provozu a lyžuje se.

Bohužel se zatahuje a slunce se schovalo do mraků.Doufala jsem,že se obloha třeba více zbarví.
Nezbarvila,ale i tak bylo fajn,pozorovat,jak pomalu končí den.

Neděle se vydařila.Byla jsem ráda,že jsme si ji užili.Pondělí pokračuje opět vlhkým a vlezlým počasím.Betlémy jsem odsunula,ale do Vánoc je určitě stihnu dát na blog.
Mějte se hezky a užívejte adventní čas v klidu a pohodě.

1. Jituško dobře jsi udělala, že jsi cukrovím manžela uplatila, nádherné fotečky, výlet. Opatruj se ♥****************

1. Danuško,děkuji.Pořád musím něčím uplácet,aby se vůbec pohnul.

2. To je neskutečná nádhera, Jitko, skvělé, to mám ráda. V Rejdicích jsme jednou trávili moc pěkné dny, dokonce jsem se tam koupala v takovém vajíčku s ,,mořskou,, vodou.
    Výhledy na Krkonoše naprosto úžasné. Jiřina z N.

1. Jiřinko,moc děkuji.Jsem ráda,že jsme se tam vypravili.U nás je pořád stejný ráz počasí.Mlhavo a mokro

3. Jituško, překrásné fotky! Neděle byla nádherná, využili jste ji dokonale!
    Přeji pohodové dny, Helena

4. Udělali jste si moc prima výlet, krásně jsi to nafotila. Taky u nás bylo po část neděle nebe modré a slunce na nás mávalo. Ale pak se během chvíle snesla mlha a dalo by se říci-mlha za mnou, mlha přede mnou. :-)
    Hezký den, Jitko !
    Hanka

5. Jitu, udělali jste si krásný výlet a my se můžeme kochat krásnými fotografiemi. I u nás byla neděla slunečná, ale zatím na výlety nemůžeme.
    Včera se zatáhlo, sníh začal kvapem tát a od večera je opět mlha.
    Měj hezký den.

1. Růženko,děkuji.My teď také moc nevýletujeme,brzdí nás počasí

6. Týýýýýýýýý jó to jsi měla parádní výlet, krásné fotky ⚛ ღ ♥ u nás sníh není a prší ⚛ ღ ♥

1. Leni,děkuji.Počasí je pořád,jak píšeš.

7. V Krkonoších jsem nikdy nebyla, asi divné, ale od nás tam je špatné spojení, když do hor, my jsme kromě blízkých Beskyd jezdívali spíše do slovenských hor, takže hlavně Vys. Tatry nebo Malá Fatra. Vysoké nad Jizerou ovšem znám jako středisko našeho ryze českého, vlasteneckého divadelnictví.
    Fotky krásné a lepší, než vánoční pečení je takový výlet. Ať se daří. ☺

1. Hani,my to nemáme do Krkonoš daleko a pokud chceme sníh musíme tam.U nás už roky nebývá

8. Takhle bych snad i tu zimu měla ráda!

1. Takovou zimu mám také ráda,bohužel u nás asi zima proprší a bude pořád tma.A to nesnáším

9. Jitko, jedním slovem nááádhera. Tak my měla vypadat ta správná zima. Díky za fotky 😊😄

1. Evi,děkuji.Zima zůstane už asi jenom na horách.Doufám.Ale i hory byly někdy bez sněhu

10. Jitko,to je nádhera 👍 já tak mohu leda koukat z okna na vzdálené Beskydy. Procházky zatím nehrozí,jsem v péči ortopeda. Přeji pohodové dny 🎄

1. Marti,děkuji.I pohled z okna na Beskydy musí být krásný.Přeji,ať si v pořádku

11. Jituš, prima výlet, fotky, zasněžená krajina... Paráda. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

12. Jitu, to jsou úžasné fotografie. Líbí se mi všechny a moc. Šla jsem se podívat na fotky ještě znovu a zjistila jsem, že komentář, který jsem Ti tu napsala ráno,mi zmizel. Tak snad tento tu zůstane. Přeji ti krásný večer a měj se moc hezky. Hlavně zdravě.

1. Jaru,děkuji.Komentáře občas mizí,mám stejnou zkušenost,musíme se na to zvyknout

13. Nádherné fotky. A ty se sluníčkem jsou fakt úžasné, to je dokonalá podívaná. Povedený výlet.
    Jitko i počasí vám vyšlo, co víc si přát? Jen snad, aby takto bylo i o Vánocích.
    Měj hezký večer. D.

1. Dášo,děkuji.U nás byly Vánoce bez sněhu a opět prší a je mlhavo.Už mě to nebaví

14. Jituško nádherááááááááááááááááá krásné fotečky u nás máme sníh tak se také kochám opatruj se a doufám že aspon zůstane ten sníh když jsme pod horama..

1. Bětuško,děkuji.Snad vám sníh vydržel.U nás ani nebyl

15. Jituško, moc se ti fotky povedly. Měli jste krásné počasí a takovouhle zimu mám ráda. Jako z pohádky.
    Pěkný den. Jitka

1. Jituško,děkuji.Také mám ráda takovou zimu

16. Jitu nádherné fotky
    přeji ti krásné odpoledne

17. Jituš,nádherná bílá romantická krajina,povedlo se ti to,měj hezký zbytek adventu...

18. Hmm, Jitu, krásné fotky...úplně se tam vidím na běžkách. Letos přišla fakt krásná zima, i když u nás už sníh slezl.

1. Hani,děkuji.Běžky mě také lákají,snad bych to na nich ještě zvládla,ale někde u nás.Ovšem podmínka je sníh a ten u nás asi nebude

19. Překrásné fotečky i s tím sluníčkem jsou suprové...opět jsi Jitu měla krásný pohádkový výlet :-) Opatruj se a děkuji za všechny komentíky na mých stránkách ♥

20. Je pěkně vidět dnih, když u nas v Polabi skoro nic..Ale uklizet ho je horší, v tom horalumnnezavidim

1. Děkuji.Tak to máš pravdu,uklízet bych ho také nechtěla.

21. Nádherné fotky, zima je vřdy na fotkách nádherná ♥

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení