8.10.22

Zavřená doma

 Přesně po dvou letech nás opět v říjnu  navštívil covid.A tentokrát si smlsnul hlavně na mně.Nejsem ještě v pořádku,ale nahrála jsem pár fotek,které jsem pořídila,když jsem z  postele pozorovala,co  se děje za okny.Já v posteli,hrdlička na větvi.






O větev výše,holub.



Chvíli si i zdřímnul.


Na krmítku je už hodně veselo.







Na modřín i na habr chodí dvě veverky.Hnědá a černá.Ty zpozoroval  manžel a pořád  mě burcoval,abych si je vyfotila.Dokonce jsem měla před okny připravený stativ s foťákem.Z postele se mi moc nechtělo,když mi bylo blbě.Fotek je více,ale to až mi bude fungovat Zoner Photo Studio.



Takového brouka nám přinesli mladí s houbami.Ještě,že ho manžel zaregistroval.Představa,že někde leze po bytě,brrrr.





Docela ráda jsem si dala i pauzu od blogu a obklopila se knížkami,vybírala filmy na Netflixu,některé jsou tam fakt dobré a jindy se nechala unášet na Youtube dokumenty z Nepálu.A když mně bylo lépe háčkovala jsem.Polštářky pro dceru a pro sebe šál.



Tentokrát jsem všila zipy do švu.




Podobný  šál,ale větší jsem háčkovala pro sestru k svátku a ještě jeden mám  rozháčkovaný



A to nejdůležitější na konec.Musím si co nejdříve koupit nový počítač,v tomhle mi už skoro nic nefunguje.Takže tu opět nějakou dobu nebudu.
Užívejte krásný,barevný podzim  a opatrujte se.


57 komentářů:

  1. Jituško,
    to je nádherný, moc se mi vždy Tvoje výtvory líbí, díky za ně, zase se na ně přijdu podívat. Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, přeji Ti brzké uzdravení. Také jsem fotila ptáčky už od poloviny září, ale fotky jsem na blog ještě nedala. Neměla jsem čas kvůli opravám v bytě. Hezky jsi háčkovala. Polštářky i sál jsou super. Opatruj se a držím palce ať jsi brzy v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji,snad je to už dobré.Mně začaly létat sýkorky už snad v létě,ještě nikde slunečnici neměli.Rozhrabávaly mně truhlíky s kytkami.Všude jsem měla hlínu

      Vymazat
  3. Je vidět, že v nemoci nezahálíš. I takové fotky potěší a přeji ti brzké uzdravení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při ležení se dá dělat dost věcí.Tak i když nemocná,jsem toho využila

      Vymazat
  4. Jitko, moc ti rozumím, peru se s covidem šest dní.Čtu a pospávám. Ty jsi oproti mně pilná a ještě jsi nafotila pěkné snímky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,to mě pořád tahal z postele manžel,Moc se mi nechtělo.Covidu je teď nějak hodně.Před měsícem ho měla sestra,to mu jsme unikli,ale dostihl nás stejně

      Vymazat
  5. Jituško, hlavně se opatruj a odpočívej, nic neuspěchej! Krásné fotky z krmítka a parádní háčkované projekty. jsi pilná!
    Měj pokud možno hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Ve svém věku jsem už opatrná a nic mi neuteče

      Vymazat
  6. Tak ať jsi co nejdříve fit.Já covid nemám, ale bojuji s rýmou, kašlem ap.
    Fotky se Ti povedly. A povedené jsou i polštářky a háčkovaný šátek.
    Opatruj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.On se šíří covid,ale i chřipka

      Vymazat
  7. Jituško, ať si brzo fit.
    Šál i polštářky se ti povedly.
    Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Včelička jsi pilná, krásné polštářky a fotky z dění na stromě a u krmítka jsou moc hezké. Jituško, brzy se uzdrav. U nás se také usídlili nemoci, ale ne tak zlé. Zatím jen bronchitida, ale stačí. Testy na covid máme zatím negativní. A nechuť na počítač chápu, také jsem měla tuto recidivu. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Myslím,že není špatné si udělat občas od blogu pauzu

      Vymazat
  9. Tak přeju brzké uzdravení, je to pěkná mrcha ten covid....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy děkuji.Zajímavé,že bez očkování jsem ho měla bez příznaků a po třech dávkách mi je zle.Myslím,že očkování už vyprchalo

      Vymazat
  10. To je parádní, ty fotky budou památeční. Zrovna dnes mám ptačí příspěvek na blogu. Je fajn, že tolik opeřenců kolem sebe máte.
    Háčkované věci jsou výborné, barvy dobře zvoleny. Hlavně se drž, ať jsi brzy v pořádku, hodně zdraví přeji!! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Přes léto bylo sídliště skoro bez ptáčků a jsem ráda,že jsou zpátky

      Vymazat
  11. Jitko, brzy se uzdrav, ... zase to začíná všude řádit. Výhled z okna máš parádní a fotky také. Ty polštáře jsou super.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Covid se šíří a tak jsme si to aspoň odbyli.Podzim,zima,jaro je u nás ve znamení svátků a narozenin a tak nám snad imunita po covidu dovolí být pohromadě

      Vymazat
  12. Přeji brzké zotavení z toho neřáda! Moc pěkné fotky ptáčků, a zaujal mě ten bouček. Krásný uháčkovaný šál ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, máš před okny zajímavé ptačí divadlo. Polštářky i šál jsou povedené dílko. Přeji brzké uzdravení. Marie

    OdpovědětVymazat
  14. Jitko, fotky i polštářky jsou moc pěkné, tvoje uzdravování je na dobré cestě. Zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  15. Jitko, hlavně hodně zdraví. Ať už je ti dobře. Ta zvířátka tě přišla hezky potěšit v nemoci. A polštářky a šál úžasný.

    OdpovědětVymazat
  16. Jituško, taky přeji brzké uzdravení a moc chválím fotky i výtvory. Ty polštářky jsou nádherné.
    Zdravím. Jitka

    OdpovědětVymazat
  17. Jituš jsi moc šikovná na háčkování a fotky jsou moc hezké.Je vidět že i když člověku není moc dobře,tak se dají dělat zajímavé věci.Přeji ti ať jsi brzy fit a zdravá...

    OdpovědětVymazat
  18. Tak preji brzke uzdraveni.. Štěstí, že můžete stále pozorovat ptacky a zvirata

    OdpovědětVymazat
  19. Jituško brzy se uzdrav, jsi pilná jako včelička, nádherné fotky přírody, hlavně živičichů , hačkovaných věciček ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško,děkuji.Nevydržím nic nedělat a v leže se docela dobře háčkuje,hi,hi.Ale hlavně jsem četla

      Vymazat
  20. Moc pěkné fotky, Jituško. Přeji brzké uzdravení. ❤
    Hezký večer. 🙂

    OdpovědětVymazat
  21. Jituško zdravím a přeji brzké uzdravení. Fotečky jako vždy úžasné******************

    OdpovědětVymazat
  22. Přeji Jíťo brzké uzdravení ⚛ ღ ♥ měla jsi výtečnou přírodní podívanou⚛ ღ ♥ no a ani si nezahálela polštářky a šál super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Brzy se uzdrav Jituško,ale máš kole sebe krásně živo.Ræda pozoruji ptæčky a krásné polštáře jsi udělala....

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Jituško, přeju hodně zdraví, ať jsi hlavně brzy v pořádku ! U nás v rodině covid také řádí, a to i u těch, co ho měli a čtyři očkování k tomu... Moc hezké fotografie i háčkování, jsi šikulka! Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Začíná se covid šířit i u nás v rodině.Před měsícem ho měla sestra a teď ho má zeť

      Vymazat
  25. Brzké uzdravení Jitu i já ho měla tedy slabší průběh jen mi nechutnala káva..od té doby špatně spím :-( očkovaná jsem 2x a na další dávky nehodlám jít. Jinak krásné záběry jsi pořídila a díky za ně. Já zde dlouho nebyla měla jsem práci kolem hub a něco málo i zavařovala. Měj krásné podzimní dny♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,tak hlavně,aby jsi byla v pořádku.Když jsem nebyla očkovaná měla jsem covid bez příznaků.Teď mám tři dávky a covid mě potrápil.Na čtvrtou dávku už nejde.
      Měj se hezky

      Vymazat
    2. No vidíš Jitu, to víš že nás jen oblbují i mé děti jsou proti vakcíně. Mě do toho tlačila dr. ale už se nedám jelikož po té vakcíně se mi stav dost zhoršil hlavně levá strana málo funguje. Já mám dvě dávky a na další opravdu nehodlám jít vytrpěla jsem si dost. Tak se měj prima♥

      Vymazat
    3. Mé děti jsou také proti očkování,ale covid měly,ale slabý.Já měla velkou horečku po třetí dávce,to jsem neměla ani teď

      Vymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení