14.10.22

Rybníky v Podtroseckém údolí

 Konečně jsem se dočkala a v neděli 9.října jsem mohla vyrazit na malou procházku.Samozřejmě to znamenalo vyrazit za město do Českého ráje na některá z mých oblíbených míst.Jak řeknu manželovi,jeď směr Borek pod Troskami  a tam odboč na rybníky je mu to jasné.Nejdříve jsem se pokochala barvami u Rokytnického rybníka a odtud jsme šli lesem k rybníku Hrudka.

Rokytnický rybník





K němu patří samozřejmě hrad Trosky




















Rybník Hrudka


















Český ráj se pěkně vybarvil.Přístě popojedeme zase kousek dál.

Pracuji už na novém počasí,ale není to pořád ono.Dost věcí mi není ještě jasných a sedět u počítače to je pro mě jako za trest.Ale jinak to nejde,nikdo to za mě neudělá.Mějte hezký víkend






36 komentářů:

  1. Jitko, hlavně, aby ti pobyt venku udělal dobře, po tom covidu je člověk rád na vzduchu. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,ještě nebylo ono,ale lepší se to

      Vymazat
  2. Nádherné fotky Jíťo, podzim se krásně vybarvuje. Super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, pokochala jsem se Tvými podzimními fotografiemi, krása! Hlavně přeju hodně zdraví, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, nádhera! takové podzimní dny miluji!
    Opatruj se! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná procházka kolem rybníků. Mám taková místa ráda. I když jsou fotografie ze stejných míst, kudy se vydáváme na procházky, stejně jsou pokaždé jiné a jinak krásné. Proměny do podzimních barev dělají ta místa zajímavější a zase je vidíme v jiném světle. Mám takové fotografie moc ráda a často srovnávám s těmi pořízenými před pár lety. To je teprve vidět ty změny a proměny. Pohled na Trosky potěší v každém ročním období a připomene mi jeden z krásných výletů. Jitu, děkuji za krásnou podívanou k rybníkům i na barvy lesa a přeji ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.To jsi nadšenec,já moc do starých fotek nelezu,jenom do fotek z dětství.Zatím na to není čas

      Vymazat
  6. Bezva podívaná z krásné přírody díky Tvým fotečkám !
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, krásný výlet. Lituju, že jsme všichni nemocní, ale snad se nám ještě nějaký výšlap povede. Tvoje fotky jsou krásné a hodně lákají ven. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla nemocná a přeji i vám brzké uzdravení.A děkuji

      Vymazat
  8. Jituš,nádherné podzimní fotky,ráda jsem se s tebou prošla kolem rybníků...

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, za fotky rybníků (a nejen rybníků) díky. Barevný podzim je stejně nádherný 😊😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Když se podzim vydaří mám ho nejraději

      Vymazat
  10. Jituš, nejvíc se mi líbí zrcadlení ve vodě, to je nádhera🥰

    OdpovědětVymazat
  11. Překrásné fotky Jituško ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Hlavně, Jituš, se šetři, výletů ještě bude... Fotky jsou samozřejmě krásné, v kraji pod Troskami ani jinak být nemůže. Vy vlastně na dovolenou jezdit nemusíte, máte trumfy v rukávu. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Jezdili jsme dříve na dovolené jak v létě,tak na podzim.A 10 let jsem jezdila s vnoučatama a poslední roky jsme už doma.Občas na víkend ke známým a nebo k sestře

      Vymazat
  13. Jitko,u rybníka je vždy dobře. Přeji brzké uzdravení 🍀

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jituš,
    moc pěkné fotky. Podzim je krásný. Opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jitu, překrásné podzimní fotečky - podzimní kouzlo a děkuji, že jsem se mohla pokochat máš u mne obdiv však víme jak to máme nastavené viď :-) u rybníka je fajn hlavně člověk vypne tedy alespoň tak to je u mne♥ Opatruj se!!! Hezký slunný dníček přeji.

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherný výlet, super fota ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Trosky jsem viděla jen z dáli, když jsme jeli autobusem na Prachovské skály. Byli jsme u rybníka pod Prachovskými skalami. Je tam všude moc krásně. Už si moc nepamatuji Trosky, když jsem tam byla s rodiči jako malá, ale na první pohled je poznám. :) Nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  18. Maruško,je tu krásně všude

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení