23.10.22

Podtrosecké údolí

 Z Hruboskalska se vrátíme zase do Podtroseckého údolí.Auto jsme nechali jako  vždy na parkovišti u Vidláku a šli se na chvíli projít.Na sluníčku bylo příjemně,ale v chládku docela chladno..Akorát jeli okolo nás na koních.S dovolením jsem si je vyfotila.












Pokračovali jsme po silnici k rybníku Krčák.







V trávě bylo pěkný mokro 


Rybník Krčák










K rybníku Věžák jsme dojeli společně s autobusem plným dětí.Tak jsme raději popošli kousek dál a prošli se u rybníka z druhé strany.
Dětské štěbetání bylo slyšet až tam
























Příště se zase pocouráme někde po Českém ráji,dokud nám počasí přeje.
Mějte hezké podzimní dny


34 komentářů:

  1. Jitko, úžasné fotografie,zrovna k výzvě u Jarušky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,děkuji.Na výzvu dám něco jiného.Fotek mám hodně,ale málo času

      Vymazat
  2. Jituško, překrásné fotky! Jako malované, nádhera, kochám se!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, to je podzim jako malovaný! Moc hezké fotografie, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie od rybníků. Mám ty fotky od vody moc ráda,. Vždy je tam klid a pohoda, alespoň u nás ano, hlavně ráno. Pak přes den už je tam plno cyklistů a lidí se psy, tak že ráno je to vždy klidné a bez lidí. Jen musím vyrazit téměř za tmy, protože chvíli trvá než tam dojdu a pak už je u rybníků živo... Přeji Ti příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Velice uklidňující. Vonící podzimem. Úžasně barevné. Krása.
    Pěkný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. No páni, tedy Jituš tak to jsou opravdu úžasné fotografie!!! Já žasnu nad tou krásou a moc Ti díky že jsem se mohla pokochat hnedle je nálada lepší hlavně koníčkem jsi mě velice potěšila♥♥♥ Opravdu krása. Opatruj se hlavně zdravíčko moc Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,to jsem moc ráda,koníčci mě také potěšili.Jezdí tady často.
      A moc děkuji

      Vymazat
  7. Ahojky Jíťo, nádherné fotky, zrcadlení skvělé, to je tedy pokoukáníčko ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,moc děkuji.Jak je sluníčko jsou fotky zářivější

      Vymazat
  8. Toulat se podzimní barevnou přírodou je nádhera,přeji další pěkné podzimní dny a hezké další obrázky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Však máš také nádherné fotografie,které vždy obdivuji

      Vymazat
  9. Český ráj je opravdu ráj, a to v každém ročním období..

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, pěkné snímky, ale nejvíc mne dnes zaujaly ty fotky koní. Ať se daří! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,koníčci mi také udělali radost.I jsem si je pohladila

      Vymazat
  11. Krásné fotky, některé doslova pozlacené :-). Krásně je v té naší zemičce malé.
    Měj klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné záběry, klidná hladina, odrazy, všude plno zlatého listí, no prostě nádhera. Záběry koní jsou skvělé. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško, nádherné fotky. Pro tohle mám podzim moc ráda, odpustím mu i mlhy. Koničky a skály to je pohoda. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Také mám ráda podzim a ten letošní se zatím daří

      Vymazat
  14. Jituško,
    toho koně jsem si uložila je nádherně vyfocený, to se Ti zase moc povedlo. Maru

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné fotky, u nás to tak barevné není Jituško ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško,děkuji.Ony se ty barvy už pomalu ztrácí,všechno rezne

      Vymazat
  16. Jitko, nádherné fotky. Koukám, že i u vás je jízda na koních oblíbenou zábavou. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  17. Evi,děkuji.Koně potkáváme často.Tady moc aut nejezdí a tak je to akorát na projížďku

    OdpovědětVymazat
  18. Jituš nádherná procházka, kouzelné fotky ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení