20.10.22

Zámecká a Mariánská vyhlídka

 Z Hrubé Skály je to kousek na Zámeckou a Mariánskou vyhlídku.Procházka lesem byla velmi příjemná.Stromy se barví a tak jsem se za manželem courala a všechno fotila.A to bylo překvapení,když jsme nebyli ještě ani u Zámecké vyhlídky a měla jsem plnou kartu ve foťáku.Nikdy se mi to nestalo,protože většinou si hned fotografie stahuji do PC.Jenže Zoner mi už nějakou dobu nešel a protože jsem už měla objednaný nový počítač,tak jsem si říkala stáhnu vše až do něj.Takže nakonec jsme vyhlídky dofotili mobilem.Já tedy ne,hlavně manžel.Fotit mobilem mně už vůbec nejde.

























Zámecká vyhlídka se nachází v Hruboskalském skalním městě






O Kousek dál je Mariánská vyhlídka











A pro  dnešek jsme měli po focení.Ale přišly další hezké dny a dala jsem si do foťáku jinou prázdnou kartu ze staršího Nikonu a fotilo se dál
Mějte se hezky

32 komentářů:

  1. Naprosto stejně jsme to brali my s mužem o den nebo dva? před tím, škoda, mohli jsme se potkat. Ale byli jsme tam už tolikrát - tentokrát tam, Jitko, nebylo tolik lidí, jak jsem zvyklá.
    Hezky jste si poběhali po lese. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,přemýšlím,zda bychom se vůbec poznaly.V lese a na vyhlídkách jsme potkali jeden pár tak v našem věku

      Vymazat
  2. Nádhera! Podzimní barvení a nejlepší jsou buky! Strašně se mi líbí kamenné schody s paprsky v oparu - vzpomněl jsem si na Malou mořskou vílu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Fotka se schody se mi moc nepovedla a přemýšlela jsem,zda ji mám vůbec na blog dát.Slunce mi svítilo do objektivu a měla jsem na fotce bílý flek,tak jsem ji ořízla.

      Vymazat
  3. Hruboskalsko je známé místo i pro nás vzdálené, ale nebyla jsem tam. Podzim je tady a pokud je slunečný den, vzniknou i pěkné fotky. Terén je pěkně zvlněný, pro dobré nohy. Vyhlídka na Trosky je výborná. 😀

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotografie Jituško

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško zdravím , překrásné fotečky, nádherná podzimní procházka ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, tak to je velká paráda, úchvatné fotky! Jako reklama na nádherné podzimní dny.
    Děkuji za krásnou podívanou a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Ten den byl jako malovaný a tak jsou dobré i fotky

      Vymazat
  7. Už je to tedy dost roků, co jsem na vyhlídkách byla. Krásné podzimní fotky !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Jitu, krásná zákoutí, taky bych měla plnou kartu :-)
    Nenatáčel se na Mariánské vyhlídce seriál Vyprávěj? Jak se Freimanová a Skopal dohadovali, kde se seznámili nebo tak něco?
    Pěkný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško,děkuji.Ten seriál jsem neviděla,ale je to možné.Český ráj je často ve filmech

      Vymazat
  9. Krásný výlet, mám ráda schody a ta fotka, schody a ty paprsky je na výstavu, moc hezké. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Zrovna ta fotka se nepovedla.Svítilo mně slunce do objektivu a udělalo bílý propálený flek.Fotku jsem nahoře ořízla

      Vymazat
  10. Jitu podzimné fotografie z vyhlídek jsou nádherné. Je tam moc hezky a krásně jsi vše nafotila. My jsme tam byli v parném létě a také se nám tam moc líbilo. Jinak pokud se zúčastníš mé výzvy, tak lze příspěvky přidat hned a budu zveřejňovat odkazy na příspěvky až do 5. listopadu na mém druhém blogu : https://duchjara1.blogspot.com/. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  11. Jíťo, to jsou nádherné fotky. Na té vyhlídce muselo být krásně ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Bylo tam krásně,ale já bylo dost naštvaná.Mobilem fotit nesvedu a manžel udělal jenom pár fotek.Kdybych neměla plnou kartu,těch fotek bylo daleko více.Vůbec mě to nenapadlo

      Vymazat
  12. To jsou úžasné výhledy a ta atmosféra podzimu, úžasné ♥♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško,
    ještě jednou, moc hezké fotky. Maru

    OdpovědětVymazat
  14. Maruško,moc děkuji.Jsi zlatá

    OdpovědětVymazat
  15. Jitu moc krásné a určitě tam muselo být příjemně ♥ Nádherná podzimní atmosféra radost pokoukání:) Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  16. Jituško, to je skvostná procházka. Tam by se mi moc líbilo. Louknu na mapy při plánování přístí dovolené se mohu inspirovat. jen v létě vše vypadá trochu jinak. Začátek podzimu, dokud není listí na zemi je moc krásný a fotogenický.

    OdpovědětVymazat
  17. Maruško,vždy si říkám,jak musí být dovolená na zámku krásná.Je uprostřed lesů a všude je kam jít.Opravdu krásné místo

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení