8.4.22

Ještě jednou Podtrosecké údolí

Dnes Vás ještě vezmu na mé oblíbené místo v Českém ráji.1.března jsme tu byli jako každý rok za bledulkama.Teď už odvétaly,ale prázdná místa vyplnily sasanky. 











Údolí Žehrovky



Po této cestě se dojde k Podsemínskému mlýnu a rybníku.To si necháme na jindy









Poslední zbytky bledulek



Příbytek asi pro skřítky





















Kaple sv. Anny na Vyskři



 Míst,která mám ráda je v okolí Turnova více,vyjíždíme za nimi dost často,protože sice bydlíme na konci města,ale je to tu samá silnice a pokud se chceme trochu projít a hlavně dopřát psovi pořádný rozběh vyjedeme za město.Samozřejmě,že pokaždé nefotím.Nejraději fotím místa,kde jsem ještě nebyla,ale ne vždy má manžel chuť vyjet někam dále za hranice našeho kraje.Občas se to snad povede,protože jsou místa,která bych ráda viděla.Víkendové počasí nebude nic moc,u nás od pondělí večer prší, tak je zase čas si udělat něco doma.
Přesto si víkend hezky užijte


46 komentářů:

  1. Jitko, mám ráda zelenožlutou a to lupení nemá chybu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Barvy jara mám ráda všechny

      Vymazat
  2. Jíťo, to byla krásná procházka, fotky super. Hodně sasanek tam je a Bleky ve svém živlu ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Super procházka. Už se těším, až přestane pršet a hurá ven.
    Krásnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,děkuji.Bylo teď krásně,škoda,že se má počasí opět pokazit.

      Vymazat
  4. Ty skály jsou krásné, kamenů máme u nás hodně, ale skály ne. Krásná procházka, potůčky, kytičky, no co si víc přát. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skály patří k Českému ráji.Nejznámější je skalní města Skalák

      Vymazat
  5. Koukám, sasanky už odkvétají také. Ale udělali jste si prima procházku. V Ráji je jako v ráji! Mám to tam také ráda.👏👍
    Přeji pohodový víkend.🌞

    OdpovědětVymazat
  6. To je hodně krásné místo. Připomíná mi to druhou část zdejší naučné stezky, akorát že ty skalky tady jsou podstatně nižší a nejsou z pískovce nýbrž z opuky. Co se týče sasanek, tak mám kousek zahrady taky bílý. Ale co mi začalo valem mizet jsou křivatce. Vždycky jich bylo v té "hajní" části zahrady spolu se sasankami hafo, a teď nic. Jeden tuhle druhý támhle....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Křivatců je u nás také dost,ale zase na jiném místě

      Vymazat
    2. Včera jsem zas lozila s foťákem po zahradě, a zjistila jsem, že se mi trochu přestěhovaly jinam. I tak ale jich je už mnohem míň.

      Vymazat
  7. Jitko, nádherné fotky, dnes mně tato procházka nabila energií. U nás fouká studený vítr a nikam ven se mi nechce. Úžasné místo, a sasanky jsem letos ještě neviděla.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Já jela hlavně kvůli sasankám,ale nebyly úplně otevřené a také zrovna hodně foukalo

      Vymazat
  8. Moc hezké místo, radost podívat se na fotky. 🙂
    U nás už je několik dní taky škaredě - prší i sněží.
    Přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná procházka Jituško moc hezké fotečky zdravím hezký víkend ♥♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, tak to jste si udělali moc pěknou procházku, hned bych se přidala. Příští týden má snad být trochu tepleji, rádi bychom zase vyrazili na chatu. Už se těším na procházku v lese, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Mám také ráda procházky v lese,akorát by mohl být někde blíž

      Vymazat
  11. Zase jsem se ráda pokoukala - krásná procházka i fotky :) Kolem Vyskeře jsme několikrát šli, ale nikdy jsme nebyli na ní. Díky za inspiraci. Měj se krásně, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Já byla na Vyskři s vnučkama a chystám se tam.Je to prudký kopec a manžel má problémy,po covidu se mu zhoršilo ještě dýchání.Tak na mě bude muset počkat pod kopcem

      Vymazat
  12. Krásnou procházku jste si udělali, moc pěkné Jitu a přeji pohodovou neděličku.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera, Jituško! Úžasná místa k procházkách. Taky musíme vyjet, aby měl Aaron trochu rozběh...
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Určitě se k nám vypravte pro Aaronka je to jako stvořené

      Vymazat
  14. ahoj Jituško. moc krásné fotky tu máš, omlouvám se , ale moc nestíhám tu být

    OdpovědětVymazat
  15. To je krása! Já mám brzké jaro moc rád. A sasanky u nás už také kvetou.

    OdpovědětVymazat
  16. Jituško, líbila se mi fotka kde jsou ty šišky hezké místo, jako dítě jsem tyhle místa měla moc ráda. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.To si tam děti něco postavily

      Vymazat
  17. Nádherná krajina a fotografie. Kochala jsem se. A pak došla k fotografiím sasanek a líbí se mi snad nejvíc. Krásné dny, Jitko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sasanek je tady hodně.Vystřídaly bledulky.
      Leni,děkuji

      Vymazat
  18. Jitu, krásný výlet, nádherné fotografie. kaple na Vyskři je vidět zdaleka a je nádherná. Kdyby to tam nebylo popsané tak mě napadl Zebín. také je na takové výšině, ale myslím, že má červenou střechu. děkuji Ti za hezkou procházku vaším krásným Českým rájem a přeji Ti hezké dny a dobré světlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Zebín je větší kopec.Na Vyskři to dost vykáceli.Naposledy jsem tu byla s vnučkama a ráda bych tam ještě vylezla.Teď musí být pěkný výhled

      Vymazat
  19. Jituško zdravím, opět překrásné fotky, pokochala jsem se jejich prohlížením ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Aspoň prostřednictvím Tvých fotek se podívám po Českém ráji. Možná o Velikonocích se někam vypravíte a bude to zase zajímavé místo. Zaujala mě kaple sv. Anny a dočetla jsem se: Podle legendy, která vysvětluje vznik názvu i důvod postavení kaple se jednalo o zázračné zjevení z období 1403-1458, kdy na tvrzi v blízkém Mladějově žil oblíbený vladyka Ctibor s dcerou Annou. V roce 1886 místní občané na popud řídícího učitele Josefa Koloce kopec Vyskeř zalesnili. Tím došlo k omezení dalekých výhledů s výjimkou několika průseků, které jsou směrovány na krajinné dominanty okolí jako jsou Trosky, Ještěd a Bezděz. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji moc za doplnění.Povídání o Vyskři jsem si nechávala až se podívám nahoru.Je to tam vykácené a tak budou pěkné výhledy.

      Vymazat
  21. Jituško, tuto tvoji procházku mám moc ráda. Skály, okolí říčky i sasanky jsou půvabné. Taky bych toto místo měla ráda.
    Měj krásný předvelikonoční týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
  22. Krásná krajina i foto se povedlo líbí se mi moc.😊

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení