9.5.22

Na kole za město

 Jedno odpoledne manžel oznámil,že jede za bráchou a zda chci jet s ním.Chtěla jsem,ale s kolem,že se tam projedu a nechám je,aby si v klidu popovídali.Jezdím většinou,když je na chalupě i švagrová.Nejdříve jsem zamířila ke Třem rybníkům.Na rybníku Křižák byla labuť s mladými.






Odsud je vidět na hrad Valdštejn.Ještě by tam neměly být dráty ve výhledu


Rybník Cihlák byl vypuštěný.Nevím,kam se podělo tolik kačen,které tu jinak bývají.





Vrátila jsem se zpátky do Louček a jela směr Kvítkovice.Naproti  hřbitovu na louce v ohradě byli koně a krásná jehňátka.















Tady se jede moc hezky akorát jsem měla obavy,aby nejelo auto,Ale to bych seskočila z kola a vrhla se do trávy.Najednou bychom  se sem nevešli.


Hora Kozákov












Dojela jsem až do Štěpánovic,že se podívám na daňky v oboře.Bohužel byli pod kopcem.



U potoka jsem objevila petrklíče a sasanky.









O kousek dál bylo plno blatouchů.











Byla to hezká projížďka.
Přeji Vám hezké dny

41 komentářů:

  1. Jitu, to jsou moc krásné fotografie. Stejně tak jarní zelená barva je úžasná. Krásný záběr na Trosky. Jitu, je to nádherné. Přeji ti krásné májové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš, to je zase paráda... Moc hezké obrázky, hlavně se mi líbí ovečky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Ovečky byly kouzelné,hlavně jehňátka

      Vymazat
  3. No páni to je ale skvost, překrásné fotečky a já za ně Jituško velmi pěkně díky. Pokochala jsem se moc. Koně miluji a ty ovce také úžasné jedna dokonce vyplazuje jazýček hihi. Krásné dny přeji a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Nikdy jsem neviděla pohromadě tolik jehňátek.Škoda,že koně byli daleko

      Vymazat
  4. Jituško zdravím a děkuji za komentáře. Tvou vyjížďku na kole jsem si nádherně užila, kouzelné fotečky nejen zvířátek, ale i kytiček ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká jarní projížďka s krásnýma fotkama,užívejme si jarních dnů...

    OdpovědětVymazat
  6. U vás je tak hezky :) A jako vždy krásné fotky. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je u nás hezky,tak žijeme v ráji.Ale líbí se mi i jinde.

      Vymazat
  7. Jitko, moc pěkná projížďka, koně a ovečky se ti povedlo nafotit, že potěšili i nás, tvé návštěvníky.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, to je taková nádhera! Úplně jsem se zasnila... Ani nevíš, jak ráda jsem se na ty malebné fotky podívala.
    Přeji krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná kombinace: zvířata, kytičky, krásná příroda, fotografické mraky. Výlet jako za žurnálu. Užívej si jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  10. To jsi se tedy krásně projela. Fotky jsou plné jara - od všeho něco. Bavilo mne si je prohlížet.
    Já jsem včera konečně vytáhla na světlo boží kolo a zjistila jsem, že mám něco se zadní brzdou. Staví se syn podívat se na to, když si neporadí, musím za odborníkem.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Také jsem si nechala prohlédnout kolo od syna,protože,jak přehazuji rychlosti něco v kole bouchalo.Dnes jsem se jela navečer projet a už to bylo v pořádku

      Vymazat
  11. Jitu, krásná vyjížďka, tolik zajímavých míst a pěkných fotek. A ty jehňátka!!! Hned bych si jedno odnesla :-)
    Pěkný skoro letní den. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Jehňátka byla kouzelná a co jich bylo.Akorát jsem je trochu vyplašila.Byly schovaný pod stromem a jak jsem přišla blíže,tak utekly.

      Vymazat
  12. Krásná projížďka, příroda i fotky. J.

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, užila jsem si s tebou krásnou procházku zajímavými místy. Fotky opět skvělé 😊👍

    OdpovědětVymazat
  14. Musí to být, Jituš, paráda, takhle drandit na kole krajinou a fotit a fotit... Moc hezké záběry, zaujaly mě ty blatouchy a sasanky, petrklíče... a pak hotová Ovečkárna ☺.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Jezdím na kole hrozně ráda,ale doprava je čím dál větší a začínám se bát jezdit v plném provozu.

      Vymazat
  15. Jituško
    to je krása, tohle období kytiček mám moc ráda. Maru

    OdpovědětVymazat
  16. Jitko, mám ráda Tvé toulky přírodou. Vždy máš krásné foto. M.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná procházka Jituško a krásné fotky,máte to v přírodě samé květiny a těch blatouchů , to se tady nevidí ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem tu po druhé, Jituško, moc hezké fotky. Maru

    OdpovědětVymazat
  19. Týýýý jó Jíťo to jsi měla podívanou a krásně jsi fotila. Těch petrklíčů, koníky no super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Jitulko moc hezká výjíždka koně jsou krásné ovečky také děkuji za hezké fotečky a hezký den přeji ..♥♥

    OdpovědětVymazat
  21. Jitko, nádherné fotografie a projížďka.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení