5.6.17

Z cesty do Hradce Králové a okolí

V pondělí jsme jeli se synem do Hradce Králové,kde měl nějaké jednání.Nebyla jsem tu už dlouho a tak jsem se docela těšila.Kdysi jsem sem jezdila často na školení.
Opouštíme  Český ráj a máváme Troskám.


 Když se blížíme k Hradci objevuje se mlha a okolní krajina vypadá zajímavě.

 V Hradci Králové je opět slunečno.Podaří se nám zaparkovat na nábřeží Labe a jdeme se projít.Je tu nádherně.








 Budova muzea

 Kavky jsem dlouho nikde neviděla.

 Syn byl brzo vyřízený a tak skončila i naše procházka.Dále jsme jeli do Holohlav,do servisu pro Renaulty,manžel shání nějaké náhradní díly.Obdivovala jsem růžové keře u kostela.




 Krajina kolem Hradce je samá rovina.A kolem silnic vlčí máky





Neplánovaně,kvůli kolonám na silnici,kterým jsme se chtěli vyhnout jsme dojeli k památníku bitvy u Clumu.3.července 1866 zde byla svedena největší bitva prusko rakouská.
  Na zdejším bojišti zůstalo téměř 8000 mrtvých a více než 23000 raněných vojáků.Každoročně se tu konají pietní akce,které vrcholí velkou bitevní ukázkou.








 Muzeum bitvy u Chlumu.Měli jsme smůlu,hlavně manžel se synem,protože muzeum i vyhlídková věž mají v pondělí zavřeno.














 A už jsme zpět v Českém ráji a vítají nás opět Trosky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení