8.4.18

Na kole k rybníku Písečák

Konečně je opravdové jaro,modrá obloha a teplo,tak jak to mám ráda.A proto jsem v pátek vyrazila na kole do Příšovic k rybníku Písečák.Chtěla jsem hlavně fotit,jak se příroda probouzí,jak stromy raší a hledat vše,co začíná kvést.Cestou podél rybníka mě provázely dvě labutě.Asi čekaly na něco dobrého.Bohužel jsem si opět nedala do batohu tvrdé pečivo



Sem jsme se jezdili hodně koupat ještě nedávno s vnoučaty.Bohužel v posledních letech je koupání v rybnících ohrožováno přemnožením sinic a tak se raději koupeme doma v bazénu.








Okolo rybníku není cesta a tlačit kolo v trávě mě moc nejde.Nechat ho tu,se ale bojím.Tak jdu jen tak daleko,abych na kolo viděla.



Labutě jsou pořád se mnou.


Žlutý kvítek křivatce lučního





Stromy raší






Sasanka pryskyřníkovitá

 
Na vrbě to pořádně bzučelo










Sasanka hajní


Křivatec luční






Zámek ve Svijanech,kam bych se brzy ráda podívala











Chytám slunce skrz prsty



Přecházím silnici k Velkému Písečáku.


V Krkonoších je pořád sníh








Bylo tu krásně a já se vydám po silnici směr Ploukonice,Všeň,Podháj,Modřišice,Přepeře a budu doma v Přepeřské.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení