15.2.21

Brtnické ledopády

V sobotu večer ve 22 hodin mně volal syn,zda bych nechtěla s ním a jeho přítelkyni podívat se k Brtnickým vodopádům.Překvapilo mě,že volá tak pozdě večer.Prý měli plánů více,ale nakonec zvítězily ledopády.Samozřejmě,že jsem kývla.S manželem bych se tam nedostala a to jsem si potvrdila už i na místě.Trasa není zase tak dlouhá,necelých 9 km,ale náročná.Manžel mě ovšem ráno musel odvézt do Brtníků,kde jsme měli sraz.Byla jsem vybavená nesmeky,které mi dal asi před dvěma lety syn a samozřejmě sebou i trekingové hole.Chtěli jsme se vyhnout množství lidí,proto jsme vyrazili ráno a tak společně u ledopádů s námi byl jenom  mladší pár,který prohlásil,že tentokrát nic moc.Hlavně asi měli na mysli jeskyni víl.Mně to nevadilo,byla jsem tu poprvé a byla jasně nadšená.Jediný problém byl,že jsem cestovala s fotoaparátem,kde jsem měla přes 400 fotek.Mám v počítači plné céčko a nejsem schopná prohlédnout starší fotografie,zařadit je a přehrát na externí uložiště.Ráda fotím,prohlídnu si fotky,pár dám na blog a tím by to pro mě mohlo skončit.Ke starým fotografiím se téměř nevracím.Pouze k těm,kde je rodina,hlavně vnoučata,které jsem dlouho hodně fotila,než vyrostly.Takže mám v tom bordel a potřebovala bych nejspíše sekretářku.Raději budu dělat všechno možné,než sedět u počítače.Naseděla jsem se u něj v práci až,až.Hlavně to bude tím,že mé neposlušné ruce vůbec neovládají myš u počítače.Všechno mi dlouho trvá.Takže jsem fotila tentokrát uváženě a šetrně.Kvůli třesu rukou používám seriové snímání,jeden snímek mám třeba 10x a vyberu ten nejostřejší,proto i z malé procházky mám hodně fotek.Tentokrát jsem musela fotit najisto.Ale dost zbytečného psaní,na které jsem nikdy nebyla a pojďte se se mnou podívat za krásným úkazem přírody.

Jeskyně víl

Jeskyně

Když jsme se vraceli zpět do Brtníků,tak jsme už pár lidí potkali,ale pořád to ještě šlo.
Výlet to byl pěkný a byla jsem ráda,že jsem se ho zúčastnila.
Dnes byl krásný den a já seděla od oběda na počítači a přehrávala starší fotky na uložiště,protože jsem se těšila na fotky ledopádů.Pokud bych si neudělala místo v počítači nemohla bych si je z foťáku přehrát.
Mějte hezký začátek týdne

1. Jitko, nádhera. Výlet stál určitě za trochu té námahy. Zdravím ☺

2. to je nádhera! jako z pohádky. parádní fotografie!

3. Jituš, fotky jsou moc krásné. 👍👍 K ledopádům jsme chodívali pravidelně několik roků ještě v době, kdy žil švagr. Už tu není 12 let. Tehdy ještě nikde nebyly cedule s označením toho, co dokáže vytvořit příroda. Vzpomínám si na sestup od Jeskyně víl, kdy jsem část cesty neúmyslně klouzala po zadku a bála se, že skončím dole v Křinici.
    Děkuji za milou připomínku mého rodného kraje.
    Měj hezké dny. 💓🍀

4. Jituško, krásné fotografie ledového království. M.

5. Jeé! Tam bych se taky ráda podívala. Ale je to dost daleko a už se bude oteplovat..Tak jsem si o to radši prohlédla Tvé fotky. Víckrát :) A našla na zimní mapě.
    Ať se Ti daří i s úklidem fotek.
    Marie

6. Jů, Dášo nádherný ledový svět. A ještě k tomu zlatý ! Lenka

1. Jitko, omlouvám se za spletení jména. Promiň Lenka

7. Týýýý jó Jíťo je je nádherná ledová krása. Děkuji i za uvítací komentář, krásně píšeš. Dobrou noc ⚛ ღ☘

8. Jitko, na tento výlet by mne také nikdo nemusel přemlouvat, jela bych hned. Je to opravdu nádherné místo, jen od nás trošku z ruky. :o) Takže jsem ráda, že se na něj můžu podívat prostřednictvím tvých fotek. Jinak fotky stahuji a třídím po každém focení a z foťáku je mažu. Stahuji je do "D", kam se fotek vejde opravdu hóóódně a na windows "C" mám jen běžné soubory.
    Výlet se vydařil a fotky jsou parádní. :o)
    Přeji fajn týden. D.

9. Jituško, to je nádhera! Úžasné, co příroda dovede vykouzlit.
    Měj pohodový den, Helena

10. Anonymní16.02.21 7:26

Jitko,to je opravdová nádhera.Koncem ledna v jeskyni víl nebylo ještě nic,četla jsem o tom.Záleží na počasí,ale i tak je to moc krásné.
    Měj se hezky Jana z Inst.

11. To je ledová krása Jituško.Nádhera..

12. Tak to je tedy krááása ! Zbytečné víc něco psát.
    Hanka

13. Ahoj Jituš, krásné záběry. Zima letos čaruje...měj se pěkně a děkuji za písmenka...♥

14. Nádherné fotky a i ta ledová paráda Jituško ♥

15. Krásné místo, obzvlášť v té jeskyni to vypadá kouzelně...jak píše Dáša, na tohle bych se taky nedala dvakrát přemlouvat. Já fotila včera námrazu, a bylo to tak krásné, že jsem nevěděla co vlastně fotit dřív.

16. Jitu, děkuji Ti za krásnou podívanou. Měli jsme tam namířeno se synem Petrem, ale celou jejich rodinu skolil covid a syn je na tom stále zle. Tak nevím, jestli se tam letos vůbec dostaneme. Velikost si z fotografií nedokážu takto představit, protože znám ty skalní masívy a musela bych vidět celý ten masív. Ony budou ledopády ještě narůstat a nejkrásnější bývají počátkem března, když je těch oblev více za sebou. Jeskyně víl mě potěšila. hlavně to, že tam nebyla kvanta svíček, které jsou sice romantické a krásně to nasvítí, ale pak je tam strašný binec. Krásný také bývá Vinný sklep přímo u Křinice.

1. Járo, koukám, že nám Jíťa chodí do terénu, haha.Moc krásné ledíky a nafoceno parádně.
      Zrovna dnes jsme s mužem dumali, zdali těch pár mrazivých nocí stačilo udělat ledopád u tunelu z Bnš do Františkova. Jiřina z N.

17. To je neskutečná nádhera, úžasné! ♥

18. ahojky Jitka veliké WAU to je taká nádhera...krásne fotky...********************

19. Jituš, to je nádhera co příroda dokáže. Děkuju, že jsem to mohla díky tobě taky vidět :-)

20. Vypadá to jako pěkné místo :-) Takový výlet by se mi líbil :-)

21. Jituško to je nádhera. Jsi borec, že jsi to zvládla v tomto počasí.
    Přeji ti krásné dny. Iva

22. No páni to jsou úžasné fotečky moc se mi Jíťo líbí opravdu pěkná podívaná.Krásné dny přeji ..❣️(◕‿◕)

23. Jíťo, absolvovala jsi pohádkový výlet a nám přinesla nádherné zimní fotky.

24. Krásné. Moc se mi to líbilo. Je tolik zajímavých míst. Krásně jsi vše nafotila. Jinak fotím také spoustu fotek a pak u toho sedím, promazávám a zůstane mi jich z toho množství pár :-) Ale já nemám tak krásné fotografie jako ty, u tvých bych nevěděla, které promazat :-)

25. Překrásné.Tohke bych někdy chtěla vidět na vlastní oči. Fotky jsou opravdu dechberoucí

26. Moc děkuji za milé komentáře.Syn s přítelkyní se jeli podívat znovu tuhle sobotu do jeskyně víl,zda víly povyrostly.Ale bylo tam tolik lidí a plná parkoviště,že to vzdali a jeli jinam.

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení