27.6.21

Barvy a vůně

 Když barvy a vůně se slily v tvar,vznikla z toho květina.







































Kytičky jsou ze zahrady mé prostřední sestry.Tentokrát mě volala,abych se přišla podívat,jak ji krásně rozkvetly náprstníky.A byla to opravdu velká krása.
Přeji Vám hezké letní dny

38 komentářů:

  1. Ahojík Jituško super fotečky, sestře kytičky kvetou nádherně, nejen náprstníky. Potěšení pro oko a pohlazení na duši, díky Ti za to ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny květy jsou nádherné a krásně nafocené :)
    Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  3. To je květů a jsou krásné! Podobná růže co je na foto 1+2 mi kvete pod balkonem, je to ještě památka na maminku. Sestra je určitě spokojená s kytičkami, ale náprstník je prý prudce jedovatý, ale krásný. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Já budu mít na focení ještě růže u dcery,pěstuje je její přítel a už jsou nádherné.Máš hezkou památku po mamince.To jsem nevěděla o náprstníku,řeknu sestře.

      Vymazat
  4. Ahoj Jituš,
    kráása veliká. Sestře to kvete moc pěkně...paleček nahoru...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,děkuji.Sestra bude mít radost za chválu

      Vymazat
  5. No páni tak to je nádherná podívaná, sestra je určitě ráda je to radost, když tak kytičky kvetou. Děkuji Jitu moc hlavně za ty růže je to moje ♥ Měj krásné léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Sestra chtěla zahrádku vyfotit pro dceru a vnoučata,kteří žijí v Londýně a zatím se za nimi nemůže podívat,tak pošle aspoň fotky,jak ji krásně kvete zahrada.

      Vymazat
  6. Tedy Jitu to ji to všechno nádherně kvete.Náprstniky už kvetou i v lesích. Krásné růže i ostatní květy. Je to radost dívat se na tu nádheru a přivonět. Krásné fotografie jsi pořídila. Přeji ti hezký nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Často vzpomínám,co moje růžičky na prodané zahradě,ale už je asi po nich

      Vymazat
  7. Nemám slov, velká nádhera!
    Jituško, měj hezké dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jitu, to je nádhera. Tvoje krásné fotky hladí duši, moc se mi líbí ta s čmeláčkem.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, jo.... voní to a je to krásně barevné.... ten modrý česnek mi letos nekvetl, snad příští rok to bude lepší. A konečně jsem se dopátrala proč mi nevydrží zakoupené ostrožky ze zahradnictví. Tvrdí tam sice, že to jsou trvalky, ale jak jsem se dočetla tak nejprodávanější odrůdy v zahradnictví, Pacific hybridy, vydrží jen dva roky anebo jen rok. Což se mi právě stává. pěstují se na efekt ohromných květů, takže je po nich poptávka, ale prostě nejsou to trvalky. A jiné odrůdy jsem zatím neviděla vůbec prodávat. Kdysi jsem měla nádherné vypěstované ze semínek, a ty vydržely spoustu let. Ale už ani ta semena nejsou k mání, pídím se po nich a nic. Jo, mají, na sušení nebo jen letničky, ale trvalky ne. Asi budu muset někde u někoho semínka vyžebrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ostrožku ani neznala a ptala se na ni jedna blogerka,tak jsem volala sestře,ale víc o ni nevím.Ani,kde ji sehnala a nepamatuji se,zda ji měla na zahradě už loni.
      Okrasného česneku má více a krásně ji kvete.Mám ho někde na fotkách ve starším příspěvku

      Vymazat
  10. Nádherné fotky květin Jituško ♥ Květiny miluji, nejvíce růže. Přeji hezký celý týden ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jituš, krásné kytičky na krásných fotečkách. Měj se hezky Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné fotky a na zahrádce to sestře kvete nádherně. I na naší zahradě to kvete, jen mám pocit, že letos, třeba růže, hodně rychle odkvétají. Měj se krásně 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Odkvétají rychle i sestra mi říkala,že už ji některé květy opadaly.U nás v sídlišti kvetly krásně pivoně a než jsem se vypravila je vyfotit bylo po květech.Bylo velké horko

      Vymazat
  13. Božínku to je krása, úžasné růže i pivoňky. Náprstník má úžasné barvy.Tu modrou neznám.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je neskutečná nádhera,opravdové pohlazení po duši.Krásné barvy květů a profesionální fotografie,díky za zážitek...

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné foto květin vždy potěší. M.

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné, díky za tu krásu. Maru

    OdpovědětVymazat
  17. Jutu, to se ti povedlo, krásná zahrada a jak dovede nadchnout tolik lidí, náprstníky už začaly nakvétat i na Varhanech / Panské skále, když jsme tam minulý týden byli.Sestra to má na zahradě pěkné, radost pobýt.
    Zdravím k Jizeře Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.To bych se tam jela hned podívat.Byla jsem tam na podzim a v zimě

      Vymazat
  18. Jituško, krása !
    Moje maminka milovala růže a měla...má..je celou řádku před domem.Letos už je ale obdivuje z nebíčka ...:-(

    OdpovědětVymazat
  19. Prostě nádhera.Náprstníky jsem kdysi měla, ale pak se mi najednou vytratily. A taky jsem se s nimi potkávala cestou do Ratibořic, jenže taky už marně pátrám, kam se poděly.
    Hezký den, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  20. Hani,děkuji.Náprstníky jsem viděla v přírodě v Jizerkách a nebo v Lužických horách.Tady ne.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení