1.7.21

Z projížděk na kole

Na kole vyrážím asi 2x v týdnu,záleží také na počasí ,ale to je u nás pořád pěkné,prší až dnes od oběda.Někdy jedu  sama a jindy s kamarádkou.Foťák beru jenom občas,protože jezdíme pořád stejné trasy.Ale,když jsem viděla co je všude vlčích máků,tak jsem si musela foťák vzít









Hezká trasa je k rybníku Žabakor a Oběšenec.Ovšem než se sem dostaneme jedeme po rušné silnici.
Okolí rybníků je sídlem různých druhů dravců.Ještě tak poznat o jakého jde.Sídlí tu i orel mořský.















Za rybníkem Oběšenec jsme s Dášou objevily pramen,který napájí rybník Oběženec a studánku U lesní víly.
Planinku okolo upravili tatínkové pro své ratolesti.Jsou tu krásné vodní mlýnky,hráze,sezení a zbytek si dozdobily děti.



































Labutí rodinka na rybníku nebyla.Nevím,kam se poděla,ale doufám,že se přestěhovala na rybník Žabakor.Tam je letos labutí hodně.
Mějte hezký pátek a celý prodloužený víkend

19 komentářů:

  1. Jituško, já žasnu ... Máš v názvu blogu "Jen tak si fotím" a to jsou unikátní záběry. Taková pole máku jsem asi neviděla a toho orla mořského u nás také neuvidím. Je to krásná krajina a Ty vlastně žiješ na dovolené. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, letos je opravdu všude hodně vlčích máků, ale u vás to jsou přímo pole. Fotky jsou opět krásné, studánka a její skřítek, to je prostě paráda. Měj se fajn 👍

    OdpovědětVymazat
  3. Napadlo mě to samé, co Hanku - tyhle tvé "jen tak fotky" jsou naprosto dokonalé!
    Jituško, měj krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, takto červená pole jsem letos ještě nepotkala. Je to ale nádhera. A planinka je krásně upravená pro hry dětí. Parádní fotky.
    Přeji hezké léto. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Velká krása! Máky, dravec a ta lesní herna :) To je pro děti ráj. Modlitbu lesa jsem si musela vyfotit, moc se mi líbí.
    Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Týýýýýýýýýý jó Jíťo, perfektní fotečky. Letos je hodně máků vyfotila jsi je krásně. Závěrečné video je úžasné ta bublající voda, krása. Pažezy jsou také perfektní a ty postavičky,. Nádherná podívaná, díky moc za tento zážitek ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní02.07.21 3:22

    Jitko, úžasné záběry jsi pořídila. Já mám nyní období,kdy vnímám krásu kolem,ale nefotím a když,tak poskrovnu. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  8. Jituš, zdravím. Miluju vlčí máky, jsou krásné. Moc hezké všechno !!! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Viděla jsem fotky, jak okolo Prahy jsou okolo polí pruhy vysetých vlčích máků, svazenky a dalších rostlin které přitahují motýly a hmyz. vypadá to tedy náramně....

    OdpovědětVymazat
  10. Jitu, zachytila jsi při projížďce krásná místa. Koukali jsme s mužem do atlasu, jestli určíme dravce, ale neshodli jsme se, který by to mohl být. Tolik vlčích máků jsem ještě neviděla. Lesní herna pro děti je kouzelná, dobře, že si ještě i dospělí umí hrát.
    Přeji to krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné foto, nejhezčí jsou nevyžehlené máky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. To je krásy Jituško i to vídeo...😄😄😄

    OdpovědětVymazat
  13. No páni tak to jsou zase úžasné záběry Jitu a vlčí máky prostě nádhera, skřítkové taktéž i video smekám nad tou krásou fotíš jako kdyby fotil profík jsi moc,moc šikovná.Děkuji za to milé pokoukání a měj hezký víkend.👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  14. Taky potkávám na svých projížďkách na kole vlčí máky, ale v takovém množství, jako jsi nafotila,tedy ne. Máš dobré trasy přírodou.
    Pěkný dny víkendu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. nádherné fotky Jitu, měj krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Jituško moc se omlouvám za smazání původního komentáře, ale psala jsem ho na mobilu a vylezly z toho nesmysly. Fotografie máš moc pěkné a hezky jsi zachytila lov toho dravce. Je to podle mě moták pochop. Zkusím to porovnat s atlasem ptactva. Hezká je ta stezka Skřítků. Pro děti to je super zábava a je to moc hezky udělané.
    Vlčích máků tam máte hodně. U nás nejsou, protože tu nejsou skoro žádná pole, jen louky. Díky za prima podívanou. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  18. Dálší pěkné fotky, překvalilo mě jaké jsou u vás krásné louky s mákem ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je nádherááááááááááááá jak ty máky tak také skřítku stezka moc hezké to je a děkuji za hezkou podívanou opatruj se hezký nový týden popřeji ..

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení