25.7.21

Motýlí louky

 Podařilo se mi nafotit opět pár motýlků.Ovšem ne na motýlích loukách,kam často za nimi  jezdím na kole,ale úplně jinde.Dokonce jsem nevyfotila ani jednoho motýla na pastvinách divokých koní v Milovicích o kterých píšou,že je zde 59 druhů motýlů.My jsme tam tedy jeli hlavně kvůli koním.






Babočka paví oko











Babočka admirál.Tu květinky nezajímaly,vyhřívala se na štěrkové cestě.Jak pohnula křídly hned jsem cvakala.














Perleťovec velký










Nějaký druh okáče,asi



Užijte si motýlky a na příště snad už budu mít připravené fotografie z výletů.Já si teď užívám hlavně vnoučat.
Mějte hezké dny

21 komentářů:

  1. Ty první fotky mi připadají takové až pohádkové :) Nejvíce mě zaujal ten poslední motýl, takového jsem ještě nikdy neviděla, zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, krásné fotky a nejen ty motýlí. Já letos ještě žádného nenafotila a ani jsem jich moc neviděla. Jenom bělásky kolem levandulí, a těch tu pár máme. :o)
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Připadne mu, že motýlů nám letos poletuje na zahradě víc než loni, a to ještě nekvetou komule. Jen mám v ruce vždycky "blbé" nářadí na focení. 😉 Ty louky jsou krásné. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu moc hezky jsi je nafotila,louky i motýly. Líbí se mi všechny fotografie.
    se mi všechny, Babočka paví oko, babočka admirál, perleťovec nemá čárky na křídlech, tak je to asi kopřivový, okáč prosičkový...Také jsem dnes fotila motýly i včera na Bezděz. Jen to mám ještě ve foťáku. Neměla jsem čas to stáhnout do počítače a probrat. Mám tam i jiné motýly a vážky. Jakoby, se během pár dnů probudili všichni najednou...Tak ti přeji další krásné focení a pozorování v přírodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se , že mi vypadlo....líbí se...ach ten mobil...Krásný večer Jitu a těším se na další fotky.

      Vymazat
  5. Jituš, hezky jsi motýlky zachytila ! Moc jsem se u Tebe potěšila při pohledu na Tvoje obrázky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky. Mě se nikdy nepovedlo vyfotit motýla a obdivuju ty, kterým se to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné fotky, Jituško!
    Začaly mi kvést echinacei, na ně většinou motýli létají, třeba budu mít štěstí a taky nějakého alespoň zahlédnu.
    Přeji krásné letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné fotky, motýli Ti hezky pózovali. Mně se málokdy povede motýla vyfotit.
    Měj hezké dny s vnoučaty.

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško,
    tak tohle se Ti moc povedlo, fotky jsou suprové. Maru

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško opět jsi kouzlila-nádhérné fotečky květinek a motýlků-přeji hezké pondělí

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, těmto fotkám, s květinami na okrajích polí, já říkám Čechy krásné, Čechy mé...to nemá chybu a podařilo se ti to zvěčnit skvěle. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško to jsou úžasné fotečky, přeji ti krásný nový týden

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky Jíťo, mám tyto louky ráda ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné záběry, ta louka je krásná sama o sobě a motýly jsi zachytila parádně. Tady u nás takové druhy nevidím. ☺ Užívejte si s vnoučaty.

    OdpovědětVymazat
  15. Motýl se špatně fotí, teda mě. Fotím hlavně mobilem a než ho najdu motýl je fuč. Alespoň jsem se pokochala tvými fotkami, zdravím 👍

    OdpovědětVymazat
  16. Jituš,moc se mi líbí fotky kytiček a hlavně motýlů,skvěle se ti to povedlo,balzám na duši,další pěkné dny přeji..

    OdpovědětVymazat
  17. Krásně jsi zachytila motýlí ráj a moc díky nádhernou podívanou, jsi Jituško moc šikovná. Potěšila jsi mne moc..🌹 🌺

    OdpovědětVymazat
  18. Jituš, hezky jsi motýlky zachytila jsou nádherné fotečky vždy mne potěší děkuji..

    OdpovědětVymazat
  19. Dálší nádherné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Super fotečky, motýlci, nádhera******************

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení