4.7.21

K večeru na kole

 Na kole ještě dnes zůstaneme.Jednu projížďku jsme si trochu s Dášou prodloužily a zastihl nás západ slunce,kde jinde než u rybníku Oběšenec.

Ale nejdříve začnu východem slunce.Jeli jsme brzy ráno k mladým na Olšinu,ale to s manželem autem.Foťák jsem u sebe neměla,což byla velká škoda.Ráno bylo celé žluté a tak jsem fotila mobilem.

Moc fotek nemám a tak jsem je přidala sem.






Západ slunce u rybníků









Lesknoucí se hladina je rybník Žabakor



Západ slunce z jiného dne.To jsem potřebovala dovézt něco dceři na Olšinu a zastihl nás tam s Dášou opět  západ slunce.Domů jsme jely už za tmy,ale na silnicích byl naštěstí klid.
Kravičkám se asi nechtělo domů a tak mi zapózovaly.




Při výjezdu z Olšiny na Dneboh je otevřená krajina a fotí se tu dobře západy slunce.Je odsud vidět Bezděz a Ještěd.









Na cestu domů nám svítil měsíček.



Užívejte léta.K nám budou jezdit vždy na pár dnů vnučky,abychom si společně užili procházek a výletování.
Mějte se hezky

15 komentářů:

  1. Božínku Jíťo to jsou skvělé fotky. Užij si krásné dny s vnučkama ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní fotky Jituško jsi pořídila ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotografie, to je neskutečná krása ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Takové obrázky jsou pohlazení na duši. Moc se mi líbí.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, byla jsi v pravý čas na pravém méstě a moc se ti podařilo zachytit barevně zajímavé chvíle dne.Pod Drábskými Světničkami na kole - a jak jsi zachytila kouzlo okamžiku.
    Jen tak dál. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jituš, to jsou krásné záběry a díky popisům poznávám i vzdálený kraj. Žijete v nádherném kraji. Spolu s vnučkami si užívejte léto. ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško, tvé fotky mají neskutečnou poetiku!
    Děkuji a přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotografie z chvil, kdy se rodí nový den i když už končí.
    Měj krásné letní dny s vnučkami.

    OdpovědětVymazat
  9. Já Ti něco řeknu. Jedna fotka hezčí nežli druhá !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, to je zase dokonalá podívaná. Ty první fotky, ač mobilovky, jsou nádherné. Teda ty ostatní také, ale ta žlutá obloha mne dostává.
    Přeji krásné sváteční dny. D.

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško nádherné fotečky vždy mne potěší a také si užívej vnuček tak jako já vnuka a pravnuka a pravnučku aspon máme veselo ..hezké letní dny přeji a krásné fotečky zase nafot *******************

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, to jsou hezké fotečky se západem. Móóóc se mi to líbí. Jituš užívej léta. Já užívám sama na samotě na chalupě. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky s východem slunce mi přijdou parádní, moc chválím :-) Východ bych si také chtěla vyfotit, jenže to bych si musela vzít foťák do práce na noční a nad ránem něco cvaknout. Jinak asi není šance :-D Když mám volno, dělá mi problém vstát i v 7 - 8 hodin, né tak když vychází sluníčko :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Jitu, fotografie jdou překrásné i ty pořízené mobilem. Ten východ slunce e je dokonalý. Krásná je i atmosféra končícího dne.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotečky Jituško i západ sluníčka je super jinak moc děkuji za pochvalu mé dcery,ona ráda fotí chodila i na kurzy :-)Měj se krásně 🌷 🌸

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení