17.7.21

Hra na schovávanou

 Když chci fotit motýly mám pocit,že si se mnou hrají na schovávanou.Pohrají,ale nakonec najdou tu správnou květinku a na chvíli se usadí.Letos se mi zdá,že jich je více,jak loni.To jsem chodila po motýlích loukách v Českém ráji a pátrala marně.Letos je to lepší,ale zdají se mi každým rokem nějak neposednější a nebo já jsem pomalejší.No,bude to asi tím.

Začala hra na schovávanou s běláskem 









Honím se za nimi po květinkách a oni mají sněm na blátě






Okáčů lučních je u nás nejvíce.Fotografie jsou pořízené v různé dny a na různých místech,kde chodím se psem na procházky a za motýlími loukami vyjíždím na kole.



















Co je to za motýla,nevím.






Snad ještě nějaké motýly při mých toulkách potkám.
Mějte hezké dny

30 komentářů:

  1. Jitu, krásně se Ti podařilo ty neposedné motýly zachytit. Asi to chce nejen rychlou ruku, ale i trpělivost.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,děkuji.Já jsem ráda,že vůbec něco nafotím,s mým třesem je to náročné.Hodně fotek vyhodím,jsou rozmazané

      Vymazat
  2. Jituš, zdravím. U nás je nejvíc motýlů na chalupě. Krásné, jemné fotografie. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.V okolí sídliště skoro žádní motýli nejsou musím vyrazit dále na kole

      Vymazat
  3. Krásné fotky, Jituško!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Někdy se motýl rád nechá vyfotit, ale většinou je to fuška.
    Povedené fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně sis zafotila s létajícími drahokamy, Jitu.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. To jspou skvělé fotky, i mě včera na lodžii poletovou, což se hned tak nestává. prima den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.To je hezké mít motýlka tak vysoko.U nás v sídlišti skoro nelétají

      Vymazat
  7. Motýlů máš i tak hodně a jsou pěkní. U nás je téměř není vidět. Asi si nemůžeš říct "dnes budu fotit motýly", ale když se objeví, tak je nafotit.
    Ať Ti fotoplány vycházejí. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,to máš pravdu,to si říct nemohu.Když jdu se psem na procházku málo kdy beru foťák a zrovna jich lítá kolem nás.To jsou všechno náhody

      Vymazat
  8. Jitko, fotit motýli není opravdu jednoduché, chvíli neposedí a stále mávají křídly. Ale tobě se fotky povedly.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Není to jednoduché hlavně s mým třesem.Jsou dny,kdy fotit nezvládnu a dny,kdy to docela jde

      Vymazat
  9. Jitu, moc hezky jsi je nafotila. Letos jim trvalo nějak déle, než vylétli, ale teď už jich je plno. Také je mám nafocené, ale tím že jezdíme na výlety , tak pak doháním práce doma, do toho jsem měla možnost načesat si červený a černý rybíz, kterého se letos urodilo hodně a tak dělám marmelády a tím pádem nemám na probírání fotek z luk
    dost času. Ale taky na ně určitě dojde. Měj se moc krásně a opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,u nás zase tolik motýlů není.Také mám ještě hodně fotek,budu dávat průběžně.Ty mám hotové hned,váznou fotky z výletů,protože k nim hledám popisky nebo nějaké zajímavosti a to mi zabere více času.Já teď rybíz už jedině dávám do mrazáku.Protože hodně peču a rybíz nám hodně chutná v čemkoliv.

      Vymazat
  10. Jitu to jsou krásné záběry a obdivuji jakou máš trpělivost. Děkuji za pěknou podívanou a hlavně se opatruj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Trpělivost mám to jo.Ještě by ruce měly více poslouchat.

      Vymazat
  11. Nádhera! To jsou tak povedené fotky :)
    Měj se moc hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško,
    podle mě Ti motýly nechtěli moc pozovat, musíš to zkusit znova a povede se to. Maru

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní fotky Jituško ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Jitu to jsou nádherné fotečky

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezký jsi fotila Jituško.. hezké léto...🌺💙🍀☀️

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení