11.6.21

Rybník Věžák v Českém ráji

Rybník Věžák a jeho údolí patří k nejmalebnějším místům v Českém ráji.Natáčel se zde film Jak dostat tatínka do polepšovny.Rybník má unikátní břeh,skalní věže vystupují přímo z hladiny  rybníka.Vracíme se sem rádi a často.Tentokrát nás překvapily a nejen nás,vykácené stromy podél rybníka.Odhalil se tím krásný skalnatý břeh.Najednou to vypadalo úplně jinak.Bylo horko a my se sem vydali,že budeme schovaní pod stromy.Tak jsme si sluníčka užili pořádně.

Skalní věž Hastrman

Vykácený břeh.

Louky krásně kvetou

Bleky chtěla pořád házet klacek.Druhý den jsem přemýšlela proč mě bolí rameno a ruka.Od házení klacku.

V lese je schovaných pár chat.Tady mají asi sklep.

Studánka

Je to tady taková zelená oáza

Kvete tu šeřík

Tady náš výlet skončil i když jsme chtěli pokračovat k rybníku Vidlák.Volal švagr,zda bychom ho nemohli vyzvednout v nemocnici v Turnově.Tak jsme klusali zpátky na parkoviště k autu.

Kdopak ztratil peříčko?

Kdo najde motýlka?

Málem jsem šlápla na hada.Hlavně,že si ho nevšimla Bleky.

Výlet jsme ukončili o něco dříve,ale zase jsme poseděli do večera na zahradě u sestry a švagra a hezky si popovídali,což je také potřeba.
A příště se podíváme na další dřevěné zvonice.
Mějte hezký den a celý víkend

1. Jitu, procházka kolem rybníka a lesem se mi moc líbila. Je u vás krásně. A ta roubená chaloupka, je jako z pohádky.
    Měj hezký víkend.

1. Růlženko,děkuji.Skoro jsem se bála dát chaloupku na blog,majitelé dělají hodně problémů kvůli pozemkům,které mají u rybníka.Nejraději by si všechno oplotili,aby nikdo k rybníku nemohl.Máme to tam rádi

2. Jitu, moc hezké fotografie. Rybníky jsou ted plné pylu i u vás. Krásné
    jsou skály a slepýš , to je tedy pořádný kousek. Měj se moc hezky.

3. Moc hezké fotky i vycházka Jituško ♥

4. Kolem rybníka Věžáku jsme už také několikrát šli, máme to tam rádi. Ty pokácené stromy mě mrzí, ale asi to bylo nutné. Ráda jsem se tam s Tebou zase podívala - krásné fotky. A ten zelený motýlek je skoro neviditelný...
    Měj se hezky, zdraví Marie

1. Maruško i my to tady máme rádi.Chodíme sem často.Mrzí mě,že majitel pozemku,odkud byl nejhezčí pohled na Věžák a skály za ním to všem znemožnil.Nechal pozemek zarůst.Byl i oplocený a to byli i ochranáři proti

5. Jituš, máš vlastně štěstí, že bydlíš v tak krásné oblasti, Český ráj to má už v názvu. Jsem ráda, že touto formou se mohu podívat na vzdálená místa a tato vycházka byla výborná.
    Užívej si hezkého počasí ☺.

1. Hani,jsem ráda,že tu žiju.Ve městě a nebo tam,kde bydlím moc prostoru na procházky není a tak jsem ráda,že máme kam vyjet za město

6. Jituš, hned jak jsem uviděla tu první fotku, říkala jsem si, že je to rybník z Polepšovny. Ten film máme moc rádi, viděli jsme 100x, ale vždy se bavíme u vodníka, který mně řekl Fando.
    Krásný výlet. Měj pěkný víkend. Jitka

1. Jituško,také má ty filmy ráda.Jak je dávají,koukáme

7. Jituško,
    rybník mi připomněl u nás na vesnici koupání, v Díře tak se tomu říkalo, tam jsem se naučila plavat, jsou to hezké vzpomínky jako ty všechny Tvoje fotky. Zvonečky, kohoutky, kartáčky rozkvetlé louky, ty jsem vždy měla moc ráda a mám dodnes.. Maru

1. Maruško,kdysi jsme se v rybníce koupali.Hodně jsme tam jezdili s vnoučatama.Majitel pozemku to už pár let znemožnil.Dokonce ho i oplotil,ale ochranáři s tím nesouhlasili,tak ho odstranil.Teď je pozemek zarostlý,stejně se o něj nestará,ale asi mu dělá radost,že znemožnil nejhezčí výhled na Věžák a skály nad ním turistům

8. Pěkný výlet a bylo co fotit. Moc pěkné zakončení s příbuznými. Jituško, nádherná zeleň.
    Jiřina z N.

9. Jituš,kouzelná místa. Rybník, skály, luka...Všechno. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

10. Jíťo, to je podívaná. Velká krása, pomněnky a zvonky jsem si pořídila na lodžii, pomněnka už lodkvétá. Bleky si to krásně užila ⚛ ღ ♥

11. Krásné místo i fotky. Výlet se vydařil a sluníčko určitě také bylo fajn. :o)
    Jitko, přeji prima víkend. D.

1. Dášo,děkuji.Byl je jeden z horkých dnů,až moc

12. Hned podle názvu jsem věděla o který rybník jde a co se tu natáčelo. Už na vícero blozích jsem ho viděla, je to krásné místo. Ta roubenka ale asi ve filmu nebyla, nebo ano? Je pravdou, že mnohé objekty které se objevily ve filmech nebo seriálech by dnes člověk ani nepoznal. To je třeba příklad chalupy z Chalupářů. byly jsme se s dcerou projít po vsi, šly jsme okolo ní asi třikrát a nepoznaly jí. Až muž nám to osvětlil, protože tam při svých toulkách na motorce také byl. Že je úplně přestavěná.

1. Ta roubenka ve filmu nebyla.Chaloupka Vaškova dědy stojí v Dobšicích kousek od Libošovic.Jezdíme tu často,musím si udělat poznámku a někdy ji vyfotit.

13. Film Jak dostat tatínka do polepšovny mám moc ráda :) Krásný výlet, moc se mi líbila ta fotka s peříčkem :) Přeji ti pěkný zbytek víkendu :)

14. Krásné místo si filmaři vybrali! Děkuji za jeho zprostředkování, Jituško!
    Měj hezkou neděli, Helena

15. ahojky Jitka...díky že som mohla vidieť fotky sú úžasne.....hady a pavúky já nemusím...

16. Ahojík Jituško fotečky jako vždy kouzelné, dýchá z nich pohoda a klídek. Poděkování za povídání ♥ ♥ ♥

17. Zdravím Jituško, nádherné momentky jsi pořídila, hlavně že Bleky si hada nevšimla.Našeho Čakínka napadl labrador nepochopím asi špatná výchova :-(Měj se hezky a prima celý nový týden přeji.

1. Ivetko,děkuji.Labradoři jsou klidní psi,ale i vyjímka může být.Snad je Čakínek v pořádku

18. Jituš, krásné fotky z mého milovaného Českého ráje. 👍💓👍

19. Další krása a Bleky si to určitě užila ale ten had to já nemám ráda bojím se toho a skály také super a ten sklep v té skále a ta studánka moc hezké to je všechny fotečky tak se opatruj děkuji ..

20. Nádherné fotky. No prostě jako z ráje. Jak já už se těším na dovču. 🙂

21. Maruško,děkuji.Také bych někam jela,ale problém je manžel

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení