28.1.23

Podél Jizery

V úterý 19.ledna nám napadlo do rána trochu sněhu.Měly jsme domluvený s kamarádkou,že až napadne uděláme si opět náš okruh od rybníků Písečák kolem Jizery.Ve středu bylo zataženo a vlhko,ale ve čtvrtek ráno vycházelo slunce.Dáša pro mě přijela autem,to jsme nechaly u rybníků  a těšily se na procházku v zasněžené krajině.Říkala jsem si v tuhle dobu bude cesta neprošlapaná,auta sem mají zákaz vjezdu.Jaké bylo překvapení,když cesta byla rozryta koly velkých aut.O kus dál už jsme viděly těžkou techniku,která uklízela dřevo,které tu leželo už na podzim,když jsme tu procházely.Možná likvidovali i staré uschlé stromy,kterých tu pár je.Moc sněhu nebylo a po předchozích deštích bylo všude hlavně bláto





Sluníčko se ztěžka prodíralo,vše bylo zahalené bílým závojem.


























Líbilo se mi,jak je osvětlená věž kostela na Všeni,ale nedokázala jsem proti slunci
seřídit foťák a tak jsem z fotek udělala černobílé.



Dáša bydlí v Modřišicích,chtěla mě odvézt domů,ale byla jsem rozejítá a tak jsem šla pešky,protože jsem se ještě chtěla stavět v 
Přepeřích u syna,byl doma a dělal s topením.



Jez na Jizeře v Přepeřích





Později jsem šla odrnout sníh na hřbitov v Nudvojovicích,kde leží rodiče.Doma jsem si vzala lopátku a smetáček,abych
to nemusela dělat holýma rukama


Tady už byl ze slunce bílý flek,který se úplně ztrácel v mlze.Vypadalo to na slunečný den,ale nebyl.
Rychle se zatáhlo








V neděli odpoledne připadlo opět trochu sněhu a v pondělí byl krásný den.Jsme pořád na cestách a tak jsem
něco z té bílé zimy zachytila.
Mějte se hezky


30 komentářů:

  1. Moc krásně zdokumentovaný den. Je to spousta krásný fotek.
    Pěkný víkend, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Také přeji hezký zbytek víkendu

      Vymazat
  2. krásné mlhovky! tady sluníčko nee, podle včerejší předpovědi mělo být, jenže zas je hnusné šedivo. A ani avizované sněžení se nekoná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy,děkuji.Mlhovky mi moc nejdou a už vůbec,když je slunce rozmazené do běla.
      Už je u nás taky hnusně.

      Vymazat
  3. Ahojky Jíťo, krásné fotky. U nás sníh žádný. Jen zima a hnusný vítr⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Leni,děkuji.U nás už jenom někde zbytky sněhu a je ošklivo.Taky hnusný vítr.Nepředpovídali sněžení?

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, povedly se ti nádherné fotografie - zvlášť ty sluníčkovské jsou pro mě kouzelné. U nás už druhý den ledovka... Hezké dny přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,moc děkuji.Zrovna ty se sluníčkem se moc nevedly.Mám vždy problém,když je slunce v oparu a je z něho rozmazaný bílý flek

      Vymazat
  6. Jitko, některé snímky jsou velmi povedené, udělaly jste si pěkný výšlap. Jistě ta trocha sluníčka člověka nabudí. U nás šedá deka a pochmurno, ale ono snad jednou to slunce musí vylézt. Pomalu by z té šedi jeden dostal depku.
    Koukám, co bylo na Jizeře vody! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Dnů se sluníčkem je poskrovnu a každý se snažím maximálně využít.
      Včera odpoledne se to šedivo zázrakem protrhalo.

      Vymazat
  7. Krásné Jitu ❣️ (◕‿◕)👍, jinak u nás také počasí na nic...koukala jsem na radar kde má sněžit no pochopitelně u nás nic jen ledový vítr :-( Děkuji moc za komentáře a přeji pohodovou neděličku někde v teplíčku :-)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Pořád psali,že bude sněžit,dokonce jsem měla sněžení už v pátek na mobilní aplikaci pro naše město.Nekonalo se a ticho po pěšině

      Vymazat
  8. Krásné fotky z parádní procházky, i když to místy díky autům byla asi bojovka s blátem. Kochám se, fakt nádhera, Jituško!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko,děkuji.Máš pravdu v těch umrzlých kolejích se šlo špatně.Ten den docela mrzlo

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško, při první fotce, ta cesta se mi z dětství vybavilo, koleje, koleje bába tě poleje, to bylo krásné dětství, zimní příroda je nádherná moc, a vzpomínky mám ráda. Maru

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško,děkuji za hezký komentář.Já nejraději vzpomínám s děvčatama z dětství,máme tolik společných zážitků,že by to vydalo na knížku

    OdpovědětVymazat
  12. Jituš, bydlíš v nádherném koutě naší země a umíš své procházky a výlety báječně zdokumentovat. Kochám se tou krásou.👍🍀
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Alenko,děkuji a máš pravdu.Pořád si řikám,že nebudu dávat tolik fotek do příspěvku,ale nedokážu se s něma rozloučit.Jinam je už nedávám

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško jen dávej hodně foteček,je to pastva pro oči.Moooc hezké.Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  15. Je to krásné, ale hlavně žasnu nad tím, jakou máš kondičku. Kouknu na mapu, ale to musela být pěkná štreka.
    Přeji pěkný nový týden. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Jsem zvyklá dost chodit i když se zdá,že používáme hodně auto.Mladí nám dali k vánocům trenažér,hlavně kvůli manželovi,kde nachodím denně 6 km a více.Nejspokojenější jsem byla,když tu byl syn se psem a chodila jsem s Bleky 3x denně na procházky za každého počasí.
      Mám v mobilu aplikaci a naměřila mi 9,3 km.Já to většinou nesleduji,ale zaznamenává se to denně

      Vymazat
  16. Jituško zdravím, moc děkuji za komentáře, nádherné fotky, procházky dlouhá, ale s kámoškou se to dobře šlape ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško,děkuji.Máš pravdu,že s kamarádkou je pořád o čem povídat a cesta uběhne,jak nic

      Vymazat
  17. Nádherné fotky Jituško♥ u nás je také sníh, ale moc ho není ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško,moc děkuji.U nás je sníh mokrý a už to není ani vidět,že padal

      Vymazat
  18. Jitu,fotky se ti moc povedly,líbí se mi.Ani jsem si nevšímala okolí a teď vidím,jak je to u Jizery krásné.
    Dík a zas někdy D.

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo,díky.Kecaly jsme a půjdeme zase na jaře až bude teplo

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to je nádhera!!! U nás zatím nic, musíme na hory 😉❄️
    Krásný den 🍀

    OdpovědětVymazat
  21. Ilonko,děkuji.U nás sněžilo včera dopoledne a teď se venku čerti žení.Silný vítr a prší.Sněhu už hodně ubylo,chtěla bych také vyjet na hory

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení