25.1.23

Směr Jinolické rybníky

Původně jsem měla připravený jiný příspěvek a ač mám ráda v tom pořádek dala jsem sem pozdější.Když se podívám ven je už druhý den zataženo,mokro a sníh se ztrácí.Tak Vám chci ukázat jaká krásná bíla zima byla v pondělí 23.ledna kousek od Jičína. Těch hezkých zimních dnů se sněhem jsme si zatím moc neužili.Poslední týden jsme měli hodně ježdění,tříkrát jsme byli v Jičíně.Bylo to kvůli šatům vnučky na ples.V pondělí jsme je jeli vrátit.Nedalo mi to a i přesto,že jsem fotila Jičín nedávno pár fotek jsem z náměstí opět udělala.

Cestou do Jičína se mi po pravé straně objevovaly a zase ztrácely Trosky





Jičín Valdštejnovo náměstí














Valdická brána



Přeci jen jsem si posledně nevšimla Rumcajse na veřejném osvětlení


Z tohoto salonu měla vnučka zapůjčené nádherné šaty na ples


Když jsme vyjížděli z Jičína říkám manželovi,že bychom se mohli podívat
k Jinolickým rybníkům.Hasičský záchranný sbor tu měl hodně let chatu a já tam jezdila s vnoučatama na dovolené.
Ráda sem jezdím pořád,teď hlavně kvůli vzpomínkám.Je mi vždy líto,jak to rychle uteklo.



Jeli jsme přes Prachov.Prachovské skály  jsou přes zimu uzavřené,tak jsem jenom pochodila a fotila.V sezóně je
tu hodně rušno




Pomník padlým v bitvě roku 1866










Oborský rybník v Jinolicích.Tady zima ukázala,jak může být krásná




















Pokračovali jsme dál,protože jsem si chtěla té bílé krásy a slunce užít.
Jako bonus vnučka s přítelem na maturitním plese.Zveřejňuji s jejich svolením.


Přeji Vám hezké dny

32 komentářů:

  1. Jituško,
    při prohlížení jsem se přistihla jak se usmívám, moc hezká zima a ten konec vnučky, prostě nádhera. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,moc děkuji.Škoda,že ta zima dlouho nevydržela.

      Vymazat
  2. Jitko, fotky sněhové se sluníčkem jsou moc fajn, hlavně přišly vhod dnes, kdy je u nás zataženo, ponuro...
    Vnučka vypadá jako princezna, naše bude mít maturitní ples až koncem února.
    Jičín mám nafocený hodněkrát, ale většinou v létě, tzn. s muškáty a zmrzlinami v ruce, hihi, ale tyhle jsou zas jinak zajímavé.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.My se snažíme každý aspoň trochu hezký den,co nejvíce využít.
      Jičín mám moc ráda a znám skoro každý kout,protože jsem tam jezdila 4 roky na ekonomku a při čekání na autobus,který nám leckdy ujel jsme s kamarádkou couraly po městě

      Vymazat
  3. Jitko, díky za krásné fotky, alespoň vidím, jak má vypadat zima. Vnučce to sluší moc, Zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Škoda,že z té bílé krásy skoro nic nezbylo.Ale ještě nějaké bílé fotky mám.

      Vymazat
  4. Nádherné zimní fotky,hned je to veselejší než když je zataženo a bez sněhu.Máš hezkou vnučku,opatruj se....

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná zima. U nás taky napadnul sníh, ale dlouho nevydržel. Vnučce to moc sluší. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicolko,děkuji.Je to divná zima.Zase jsme bez sněhu

      Vymazat
  6. Jituško, krásné zimní fotografie a vnučka je jako princezna . Moc se mi líbí šaty !!! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Na Jičín si pamatuji, ač z takové dálky, navštívila jsem toto město, ale v létě, v zimě mě tam nikdo nedostane 😀. Ráda jsem se podívala do míst, která v takovém "kabátě" neuvidím, už si říkám, ráda bych viděla ty šaty a jo - nakonec jsem se dočkala. Líbí se mi vnučka i šaty, možná je Ti trochu podobná, ne? Naše šaty na maturitním plese dávno tomu byly "prostinké"...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,Jičín mi hodně přirostl k srdci,je to moc hezké město.Čtyři roky jsem tu studovala na ekonomické škole a moc ráda se sem vracím.
      Vnučka mi podobná asi nebude,Není podobná ani dceři,je po svém tátovi.Dcera je klasická blondýnka a Nicolka má krásné tmavé vlasy,jako její táta.Někdy se to tak pomíchá,z každého rodiče něco.Děkuji za komentář

      Vymazat
  8. Jituško zdravím, kromě poděkování za milá slovíčka na mém blogeru, musím pochválit Tvou princeznu i jejího prince, moc jim to sluší, fotečky jako vždy parádní a bílá přikrývka sluší nejen přírodě, ale i sníh v městě dá jinak vyniknout městské kráse. ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško,děkuji.Je to moc hezký pár a spojuje je i společné nadšení pro jeden sport.

      Vymazat
  9. Moc krásné zimní fotky. Já jsem se vůbec k vyfocení zimní krajiny nedostala. Teď už je tady u nás zase bez sněhu a vše je spíš fádní.
    Krásné šaty a krásný pár !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,moc děkuji.My,jak je jen trochu hezky někam vyrážíme,protože vím,že zase bude zataženo a sníh,že zmizí.A dobře děláme.Za vnučku děkuji

      Vymazat
  10. Tak asi uprostřed příspěvku jsem trochu zalitovala, že šaty neuvidíme. Děkuji, šaty jsou i s půvabnou modelkou!
    Jituško, tvá fotky mám moc ráda a tahle zimní romantika, to je fakt krása...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,uvažovala jsem,zda sem nějakou fotku v šatech dát.Ale ty šaty jsou takové jiné a opravdu krásné a protože vnučka i její přítel jsou na focení zvyklí a vůbec i na to,že jsou jejich fotky na internetu,dělají závodně jeden sport,tak jsem je sem nakonec dala.Vnučku jsem samotnou vůbec neměla,byli pořád spolu.
      Ještě,že jsme si užili krásný den,protože myslím,že sníh už není ani v Jinolocích.Moc děkuji

      Vymazat
  11. Ahoj Jituš,
    krásné zimní snímky. Vnučka je v těch kouzelných šatech půvabná, moc jim to sluší. Přeji pěkné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jituš, další porce nádherných fotek. Znám tato místa bez sněhu, pobývali jsme tam loni v srpnu. Pod sněhem je to tam také krásné.
    Máš krásnou vnučku a ty šaty byly parádní. 💓👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Alespoň jinde si užiješ sněhu to mě se stát Jitu nemůže a hlavně marodím :-/ Děkuji za tu krásu opravdu jak je bílo to je prostě pohádka♥ Vnučka je hotová princeznička i přítel je krásný muž♥ Opatruj se a měj krásný víkendík.😘❣️ (◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
  14. Ivetko,moc děkuji a hlavně ti přeji ať si brzy v pořádku

    OdpovědětVymazat
  15. Parádní fotky, krásná vnučka, krásné šaty. Super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Zima se sluníčkem je prima, líbí se mi námraza. Šaty jsou nádherné, u nás to také vrcholí před plesem. Jedna vnučka bude mít maturitní a druhá vnučka a vnuk budou mít imatrikulační. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc děkuji a máš šikovná vnoučata

    OdpovědětVymazat
  18. Překrásné fotky a vnučce s přítelem to moc sluší ♥ Hezký týden Jituško ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení