11.1.19

Jablečná šarlota

Cukroví je snědeno a ke kávičce má rád manžel vždy něco sladkého.Protože nechci,abychom se sladkým moc cpali,koupila jsem si malou dortovou formu.Pokud nečekáme návštěvu,je to úplně dostačující.

Tentokrát jsem upekla jablečnou šarlotu,se kterou jsem se seznámila v televizi v Herbáři.
Recept je na velkou formu.

Asi 6 jablek oloupat,nakrájet na kostičky do dortové formy vyložené papírem.Posypat rozinkama,já dávám ještě nasekané vlašské ořechy.Máme je rádi a dávám je skoro do všech moučníků.Když se to hodí.Ušlehat 3 vejce s 200 g cukru,1 vanilkový cukr,50 g rozpuštěného másla,citronová šťáva z jednoho citronu,125 g hladké mouky s půlkou prášku do pečiva.Do zamíchaného těsta přidáme lžičku skořice.Pečeme 50 minut.Hotové posypeme cukrem moučkou.Je to velká ňamka.









1 komentář:

  1. Dobrý den, tento moučník miluji, mám trošku odlišný recept s větším množstvím másla a brusinkami . Skořici sypu na jablíčka spolu se sypkou směsí na svařené víno (doporučuji zn. Kotányi). Chci vyzkoušet i váš recept a zajímalo by mě, jak velkou formu používáte. Děkuji za odpověď. Přeji úspěšný nový rok! Jana

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení