8.1.19

Zimní procházka

Do rána napadnul sníh.Zasněžená krajina vypadala moc hezky a tak jsem docela ráda přijala návrh kamarádky na malý výlet.Rozhodly jsme se,že se podíváme do Dolánek.Mám tuto oblast ráda právě v období,kdy je tu liduprázdno.V létě je zde lidmi přímo narváno.To ticho a klid bylo úžasné.
Opuštěný Dlaskův statek.








Jsou dva stupně nad nulou a přesto se sníh na stromech drží



Jizera




Sníh je mokrý.Nevadí nám to,máme pořádné boty


Jez na Jizeře












Pokračujeme směr Jenišovice a Ohrazenice.V dálce se na chvíli rozjasňuje a vynořují se Trosky












Rakytník pod sněhem










Byla jsem ráda,že jsem si užila pravé zimy aspoň na chvíli.Jsem zvyklá chodit denně ven se psem a to za každého počasí a tak mi nečas zase tolik nevadí,protože,když jsme se blížily k domovu začalo pršet.Pršelo celé odpoledne.Sníh zase mizí.

1 komentář:

  1. Tak to je moc krásné. Musí to tam být pěkné i v létě. :) Ale úplně si dovedu představit, že odpoledne sekám třeba dřevo a pak se jdu domů zahřát. A čeká tam na mě žena s čerstvou kávou. To se vlastně děje občas už teď. Chodí nám totiž kávové předplatné, takže každý měsíc nová káva. :) Dobrý kafe, to je totiž základ dobrýho rána. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení