19.2.20

Co jsem ještě nafotila

Slíbila jsem zveřejnit další fotky,které zbyly při focení témat do fotografické výzvy.Jiřinka z N.to nazvala výstižně,přebytky.Výzvu jsem pojala,jak napsala Dáša.Sebrat foťák,vyrazit ven a hledat témata.Kdo jiný by měl mít na splnění více času,jak důchodkyně.Akorát,že druhý důchodce,manžel celý týden zrovna pracoval,pomáhá mladým v restauraci.Sice do 14.hodin,ale přijede domů dá si oběd,potom kafíčko a 20 na gauči.Když jsem řekla,že potřebuji zajímavá témata na fotografickou výzvu a kolem sídliště jich moc  není,tak se zvedl a vyjeli jsme.Plán jsem měla Podtrosecká údolí,kde jsou rybníky,u nich život a doufala jsem,že budou už i nějaká jarní kvítečka.To jediné se mi nesplnilo,asi je ještě na ně brzo.Měla jsem štěstí,že po deštivých dnech vysvitlo na chvíli sluníčko.

Rokytnický rybník.Když jsme tu jeli nedávno byl ještě vypuštěný.Odtud je krásný výhled na Trosky.



Rybník Vidlák.Bylo po třetí hodině a byl tu krásný klid.Ani živáčka.Auto necháme jako vždy na parkovišti a jdeme po silnici podél rybníku.Už nás zahlédly labutě a nebyly samy.Nutrie plavala ostošet,aby byla u nás první.Čekaly,že dostanou něco na zub.Tentokrát jsem v batohu nic neměla.Labutě na nutrii syčely a nakonec ji vystrnadily na břeh a potom ji donutily odplavat pryč.Natočila jsem s něma krátké video.



Nutrie nejsou pro mě moc pěkná zvířátka,ale mám je ráda stejně.Akorát se u Vidláku přemnožily.







Labutě se snaží vystrnadit nutrii.


Na břehu se nerušeně procházelo mládě nutrie.









Labutě jsou pro mě spanilé a vznešené a tak nikdy neodolám je nevyfotit







Z Podtroseckého údolí jsme jeli za ovečkama k mladým na Olšinu.
Cestou jsme zastavili u rybníku Žabakor.Hodně foukalo a zatáhlo se.Na rybníku se dělaly docela vlny.




Jehňátka byla kouzelná.Jejich máma nás ze začátku nedůvěřivě okukovala.







Líbilo se mi jedno z jehňat,když si vlezlo na druhé,aby bylo výše.



Copak mi to povídáš.Už mám fotky hotové a tak vás tu nechám v klidu.


Konečně u dcery na zahrádce vidím sněženky.



Domů jedeme kolem rybníku Písečák.Sbírám materiál na výzvu.Je tolik témat všude kolem.


Volavky mi někam odlétají









Všude za městem je hodně srnek



Další fotografie jsou z minulého víkendu.Vezli jsme syna s Bleky do Prackova na nějaký výšlap.





A zajeli ještě na návštěvu k bráchovi.Malé zastavení u Třech rybníků.







Ach,ty dráty.


V ranním oparu hrad Trosky


Na druhou stranu je jasno a tak mohu fotit z velké dálky hrad Valdštejn.



Fotografická výzva mě hodně bavila a ráda jsem si prohlédla fotografie dalších,většinou děvčat,které se výzvy zúčastnily a musím říct,že jste všechny velmi šikovné a vaše fotografie se mi moc líbily.
Příště vás vezmu zase do hor na další větrný mlýn.
Mějte hezké dny









38 komentářů:

  1. Krásné fotografie a měla jsi i štěstí na počasí. U nás bylo zataženo. Vyjasnilo se trochu až včera a dnes je zase zataženo a padají občas krupky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.U nás je počasí pořád stejné.Není dne,aby nezapršelo.Jak nepršelo v létě,tak teď pořád.Včera jsme byli v Liberci a lilo taky.Fotila jsem v dešti a manžel nade mnou držel deštník

      Vymazat
  2. Jitko, to je ale zvířátek :-) a úplně už jarní nálada. Sněhu se letos asi už nedočkáme.
    Krásný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Zvířátka mám ráda a také je ráda fotím.Teď mám spadený na ty doma.Za sněhem jezdíme nahory,ale i tam je ho málo

      Vymazat
  3. Jituško, krásné fotografie! a musím si nasypat popel na hlavu a zpětně se do tvého blogu podívat.
    Ty obrázky z přírody jsou vůbec nejlepší...
    Až bude tepleji, mohla bych tě ,,vytáhnout,, do Prahy, když říkáš, že bys tam ráda.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,o nic vůbec nejde.Já do tvého koukám,rádu čtu tvé příspěvky ač sama moc na psaní nejsem,ani mi to moje ruce moc nedovolí.Trpím třesem.Ovšem komentáře mně u tebe spadají do spamu.Do Prahy i dalších měst se bojím,drží se mě pár fobií.Děkuji za návštěvu

      Vymazat
  4. Jituško, máš krásné fotografie. Skvěle nafocená zvířátka a obrázky krajiny jsou přímo luxusní. Děkuji za Tvá povzbudivá slova u mne na blogu. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,moc děkuji.Ráda se k tobě budu vracet.Jsi moc šikovná

      Vymazat
  5. Jitko, to jsou tak nádherné fotky. Všechny. Labutě jsou úžasné, ty se Ti povedly. Ale kochám se i nutriemi, ty nejsou sice hezké, ale jsou nějak zvláštně fotogenické. Nebo ne? No a ovečky a jehňátka mne dostaly už ve výzvě, to je taková radost, dívat se na ty mrňata jak dovádí. Věřím, že vybrat jen 3x3 fotky bylo těžké. Jsem ráda, že jsi nám ukázala průběh focení výzvy, měla jsi z čeho vybírat. A ty sněženky..., u nás teprve začínají.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,moc děkuji.Nutrie jsou asi opravdu hodně fotogenické a také pomalé a proto se mi je dobře fotí.Už je fotit,ale nebudu.Chtěla jsem si o nich něco přečíst a zjistila,že na internetu jsou všude nutrie hlavně ode mne.Jehňátka jsou kouzelná,jsme u dcery často a tak je budu moci pozorovat,jak rostou.

      Vymazat
  6. Jituško nádherné jarní fotky.Ty jehňátka,sněženky,krása....

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky,jehňátka jsou miloučké to je boží jak se opírá, jinak já nutrie také nemusím ale je to zase čistotné zvířátko.Děkuji že jsem se mohla pokochat nad tou krásou i za moc pěkné povídání jste s Jaruškou šikovné to já neumím hihi.Musím ještě poděkovat za syna.🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
  8. Ivetko,moc děkuji.To mám radost,že jsou nutrie aspoň čistotná zvířátka.Jinak se mi moc nelíbí,ale já mám ráda zvířátka všechna a tak i je.Na psaní já nejsem vůbec,jsem dost introvert,záleží na situaci,ale postupně jsem se to naučila psát i o sobě.Syn je moc šikovný.

    OdpovědětVymazat
  9. Jitu to je nádhery.. z každé fotky kouká jaro. Úžasné záběry.
    Krásný den ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
  10. Jíťo to je opět nádherná podívaná, jehňátka jsou kouzelná. Bleky si výlety patřičně užívá, hezký den 🌙💫🎀🌷🌙

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky Jituško******* máte tam spoustu srnek, tady moc vidět nejsou ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, tvé fotky jsou jako pohlazení - děkuji!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško, děkuji za krásný zážitek z Tvých fotografií. Radost pohledět. :)
    Omlouvám se za prodlevu v komentářích, nestíhám a navrch mě kosí viroza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.S komentáři si nedělej vůbec hlavu,já také nechodím denně

      Vymazat
  14. Jituško,dodala jsi úplně nádherné fotografie zvířátek i krajiny.Nutrii jsem nikdy neviděla.Syn je fešák.Těším se na fotografie z hor.Měj se hezky F.

    OdpovědětVymazat
  15. Obdivuji krásné fotografie z přírody. Je u vás moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezké fotečky Jituško a jak si krásně to zachytila ty nutrie a labutě no všechno super nafocene šikulka jsi pejsek si to užívá a psala si že budeš mít vnučku tak společně něco nafotte..Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  17. Náádhera! V Ráji je jak v ráji.:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Jitko, tobě ty fotky vyšly teda na spoustu výzev :). Moc pěkné, hlavně ty od rybníků se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  19. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    And earning money online using it is as easy as 1, 2, 3!

    Here's how it all works...

    STEP 1. Choose which affiliate products you want to push
    STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system grow your list and sell your affiliate products all by itself!

    So, do you want to start making money??

    Click here to check it out

    OdpovědětVymazat
  20. If you're trying to lose pounds then you certainly have to try this brand new custom keto diet.

    To create this keto diet service, licensed nutritionists, fitness trainers, and chefs have united to develop keto meal plans that are useful, convenient, money-efficient, and fun.

    From their grand opening in early 2019, thousands of clients have already remodeled their body and well-being with the benefits a smart keto diet can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-certified ones given by the keto diet.

    OdpovědětVymazat
  21. If you're trying hard to burn fat then you need to try this brand new tailor-made keto meal plan diet.

    To produce this service, licensed nutritionists, fitness trainers, and cooks have joined together to develop keto meal plans that are effective, suitable, cost-efficient, and satisfying.

    From their first launch in January 2019, hundreds of individuals have already remodeled their figure and health with the benefits a smart keto meal plan diet can give.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-proven ones provided by the keto meal plan diet.

    OdpovědětVymazat
  22. As stated by Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh an average of 42 lbs less than we do.

    (And really, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING related to "how" they eat.)

    BTW, I said "HOW", not "what"...

    Click on this link to find out if this little questionnaire can help you decipher your true weight loss potential

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení