13.2.20

Doháčkováno

Doháčkováno.Nemyslím tím,že jsem s háčkováním skončila,bez háčku si už nedokážu představit svůj volný čas..Ale před časem jsem zde představila pár rozdělaných věcí a začala shánět chybějící přízi.Nakonec jsem si ji všechnu objednala na internetu,protože ač hodně cestujeme a oběhala jsem pár galanterií,nesehnala jsem je.

Tentokrát jsem kabelku udělala s krátkými uchy.Pokud nejsou dlouhá ucha dost pevná,táhnou se,tak proto.


Samozřejmě,že mně zbyla šedivá příze a tak jsem z ní uháčkovala košíček.Bývalá kolegyně z práce u mě doma košíčky obdivovala a tak ji tento dám k narozeninám.Naplním ho asi čokoládovými bonbony.


Pro sebe jsem si uháčkovala ještě fialový košík.Vnučky tu mají tolik drobností,jenom těch všelijakých gumiček a sponek a tak se využití najde vždy.Háčkovat s provázkovou přízí je dost náročné na ruce a tak jsem si musela dát pauzu,protože mě bolely celé paže.U normální příze je to v pohodě.


Dcera si pletla červenou šálu a zbytek vlny mně dala ať ji nějak využiju.Červenou nemusím a tak jsem ji uháčkovala ponožky.


A ještě jedny pro vnučku.Ta chtěla černé.Prý jim na internátě málo topí a v noci ji zebou nožičky.


Původně mně tahle příze stačila pouze na šálu,ale co k ní na hlavu.Tak jsem sháněla další a sehnala.A mám další čepici.Vlasatá přes zimu vůbec nechodím.


Tak mám doháčkováno,ale protože jsem si háček zamilovala,tak přemýšlím,do čeho se zase pustím.Nebo nějaké jiné,zajímavé tvoření.
Nemáte nějaké nápady?
Příště už vás vezmu zase někam do přírody.Jak to jde,vytáhnu manžela někam za město.
Mějte se fajn


31 komentářů:

  1. Jsi moc Jituško šikovná,škoda že já už nemůžu háčkovat moc mě to bavilo,jedině na pravou ruku že bych se učila hihi..inspiraci bych pro Tebe měla, tak uháčkuj plavky.😂😃😆😆Měj hezkou dobrou noc a děkuji za komentáře.🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Asi bych je uháčkovala,ale ne na sebe.Jen si to představ mít to mokré na sobě.Kdysi jsem si ale plavky šila,ale to jsem byla poloviční.

      Vymazat
  2. Jituško, máš to moc krásně uhačkované.Si moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Jíťo to je nádhera. Jsi šikovná nápaditá. Kamarádka bude mít radost. Skvělé 🌙💫🎀🌷🌙

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško Ty jsi mistr. Vždy tvoje háčkováné věci obdivuji a tak jsem to začala také zkoušet, ale ty moje první práce nejsou zatím nic moc. Manžel chce abych si s ním víc povídala a to od počítače moc nejde a když bych jen seděla v křesle u telky, tak budu pořád něco zobat dobrého. Takto zabavím ruce a můžu se mu věnovat...a nic nebaštím...Měj krásný víkend. Má být hezky, tak si užijte výletu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Manžel si chodí povídat s chlapama do hospody a já mám u sebe notebook a háčkuji podle něho.Je fajn,že je malý a mohu si ho přenášet podle potřeby.

      Vymazat
  5. Jituško, páni! jen zírám! Tolik věcí, tak povedené kousky! A ty silné provázky, úplně cítím, jak z toho bolí ruce...
    Jsi fakt dobrá!
    Přeji hezké dny a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Z provázkové příze ruce bolí,ale nechápu proč levá.Když táhnu háček s přízí pravou.

      Vymazat
  6. Jituško, krásně jsi tvošila, máš to krásnéééé********

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš,krásné věci jsi uháčkovala.Šikovná jsi byla už na škole,pamatuji si,jaké sis pletla pěkné svetry.Měj se F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fabinko,děkuji.Svetr by se mi už plést nechtělo

      Vymazat
  8. No teda máš to moc hezké libí se mi to šikovna a hezké odpoledne..**************

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, ta kabelka a košíky vůbec nevypadají jako háčkované, ale spíš jako pletená.
    Máš to parádní a pěkný nápad.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Je to takový jednoduchý vzor,že to vypadá jako pletené

      Vymazat
  10. Jitko, kabelka i košíčky jsou super, hned bych věděla, jak je využít. A komplet čepice se šálou se Ti moc povedl, určitě Ti sluší.
    Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Košíčky využití najdou,ale už s něma končím.Kdysi jsem košíky pletla z pedigu a tak mám i ty

      Vymazat
  11. Jituško,ty umíš všechno.Já jsem háčkovala dětem zvířatka,panenky,co vymysleli.Bylo toho hodně.Lucince růžového koníka,Zuzance sněhuláka Tom si vymyslel toho hodně.Pejsky ,želvy ,chobotnice,no hodně toho bylo.To mne bavilo.Na internetu jsem si našla model a háčkovala.Já neumím podle návodu.Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  12. Jindřiško,děkuji.Já bohužel začala,když už jsou vnoučata velká.Nějak mě to nenapadlo háčkovat jim zvířátka.Já háčkuji jedině podle návodů na Youtube.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, Jituš, jsi nezmar a navíc moc šikovná! Ty ponožky nemají chybu, já jsem je pletla ze zbytků, ale tyhle háčkované budou určitě pevnější. Prostě šikula...♥

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je krásná záplava háčkovaných věciček. A je vidět, že je to dokonalá, čistá práce. Šikovná jsi!
    No tak uháčkuj třeba síťovku :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Hani,děkuji.Síťovek už pár mám

    OdpovědětVymazat
  16. wau si šikovná*******************

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi šikulka, smekám. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    And making money online using it is as easy as 1..2..3!

    Here is how it works...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products the system will push
    STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate system grow your list and sell your affiliate products on it's own!

    So, do you want to start making money???

    Click here to check it out

    OdpovědětVymazat
  19. Tohle, Jituško mám nejraději, Tvoje výtvory mě vždy potěší. Maru

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení