23.2.20

Kočka a pes

Kočka se jmenuje Modřinka a pes je vlastně fena Bleky.Modřinka je moje /i manželova/ a Bleky je syna.Jsou to moje bezvadné společnice ve dnech,kdy jsou pánové v práci a já doma sama.Kdo chodíte ke mně na blog,tak už je znáte.Původně jsem je chtěla dát do výzvy,ale nakonec jsem se rozhodla pro jiné fotografie a protože si obě zaslouží více prostoru,tak jim věnuji jeden příspěvek.Bleky s námi jezdí často na výlety,ale Modřinku jsem už dlouho nefotila.V každém pokoji doma má svůj pelíšek,nevím,podle čeho si je vybírá na denní odpočinky.Každou chvíli je v jiném.Má ale ráda teplo a sluníčko.Často si mi lehá pod lampičku,kterou mám u počítače.Někdy si vyhřívá kožíšek u monitoru počítače,k mé velké radosti,když zrovna něco dělám,ale také vysedává u televizní obrazovky.







Když svítí sluníčko tak se uvelebí na škrabadle.To se mi zrovna moc nehodilo,protože,když svítí slunce do objektivu,není to nic moc,ale hlavně,že ji svítí do kožíšku.Někdy je horká,jak rozpálená žehlička.









S manželem jsme ji koupili novou kočičí trávu.Hned se do ni pustila.



Podle jazýčku se zdá,že chutná.



Modřinko,tady vypadáš,jak upírka.




Bleky je úžasná.Je hodně vděčná,skoro bych si myslela,že chápe,že také mohla strávit život v útulku,kde ji syn objevil.Velké,černé psy nikdo prý moc nechce.Poslouchá na slovo,asi díky tomu,že s ní syn absolvoval základní výcvik na cvičáku na poslušnost.




Mám obě holky moc ráda,poznají,kdy jsem smutná a mám nějaké trápení.Obě jsou mi hned nablízku.Ráda s nimi trávím čas a jsem pořád zaměstnaná,obě chtějí pořád hladit,drbat,prostě jsou to mazlivky.

Zvířata stejně jako krajina jsou pro mne symbolem přirozených hodnot,
domácí zvíře je na nás závislé,ale my na něm také a je na nás,jak si tuto kvalitu uchováme.

Nejlepší lékař má čtyři tlapky,čumáček a obrovské srdce.

A příště budeme zase výletovat.
Prožijte hezky poslední únorový týden






32 komentářů:

  1. Božínku Jíťo, krásně jsi je nafotila, jsou úžasný. KOnečně vidím Bleky zblízka, je skvělá společnice. No Modřinka je také nádherná a jak krásně pózuje. To já o svých kočkách napsat nemohu. Ty vidí foťák a odchází hihihi. pa dobrou noc 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Docela se doma dají fotit,obě jsou takové klidné

      Vymazat
  2. Zapomněla jsem dopsat, jak si také pochutnává na trávě.To naši také.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trávu ji kupuji pravidelně novou,ale stejně mně okusuje některé kytky

      Vymazat
  3. nádherná kočka a tie oči.....a havinko super***********************

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, já jsem spíš na pejsky, ale musím uznat, Modřinka je fešanda. Hladím obě - Bleky i Modřinku a tobě přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,také jsem byla dříve na pejsky,protože jsme vždy nějakého měli,ale po posledním pejskovi jsem dostala od dcery kočičku a tu jsme si zamilovali,dokonce i manžel,který tvrdil vždy,že kočky jenom dvounohé

      Vymazat
  5. To jsou krasavice,obě.A spokojené.To bych také byla,kdyby se tak o mne někdo staral.My jsme měli na zahradě německého ovčáka,byl také moc hodný a hravý.🤗🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Mladí mají několik ovčáků,oni je cvičí,jezdí s něma na závody.Jsou to úžasní psi

      Vymazat
  6. Jituško tak to jsou nádherné obě a jak Ti pozuji nádheráááááááááááá Bleky je krásný pes a sleduje že se tak necha vyfotit náš pes vždy jde blíže ke mne tak musim to vždy vystihnoz kdy cvaknut moc to máš krásně nafocene jsi šikulka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Venku Bleky fotit je těžké,protože lítá,ale doma většinou odpočívá a kočka je klidná,

      Vymazat
  7. Jitko, jsou to sympaťáci. Taky máme kocoura, je to náš mazel.
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Zvířátka jsou miláčkové,ještě,že je máme

      Vymazat
  8. Jituško to je krásný článek i fotografie. Modřinku bych si já určitě brala do postele...Je to vidět, že je to mazlík. Jen manžel nemůže kočičí chlupy. Měla jsem papoušky a to mu nevadilo, ale když jdeme k mladým a přijde Mikeš, tak se může ukýchat....Jste hodní, že jste si Bleky vzali. U vás se má opravdu moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Ona kočka je dost svá a v posteli s náma nespí,má vedle svůj pelíšek.Ale přijde za náma ráno,ale když vidí,že jsme vzhůru.Ona se pomazlí a jde si po svým

      Vymazat
  9. ty kočičí oči...krásné fotky,Sv.

    OdpovědětVymazat
  10. No panečku, to jsi mě velice Jituško udělala radost.Krásné momentky Modřinka je nádherná i Bleky jak je vidět, že se mají u Tebe dobře♥zvířátka poznají když je člověku smutno,když něco je trápí ihned lásku dávají,dcera když přiveze Čakínka okamžitě mě olizuje nemocnou ruku i koutek rtu tak proto to píši.Modřinka spí všude možně jelikož kočkám nevadí kde je zóna,ale u psa je to opak..proto se povídá kde leží pes tam není zóna.Jinak syn Ti moc Jitko děkuje a až pojedeš na dovču autem přidám se tak se mnou počítej hihi.Ještě mnohokrát díky za naprosto dokonalé fotografie,ráda se budu vracet♥♥♥(◕‿◕)🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,to jsem ráda,že jsem ti udělala radost.S těma zónama jsem to slyšela,snad je to pravda.Bleky i Modřinka se mají se mnou opravdu dobře.Manžel nechápe,že ráno vstanu a připravím jídlo nejdříve jim a utrácím za jejich pochoutky,ale já to tak mám.Vnoučata rostou a já se musím pořád o někoho starat.Jestli vyrazíme,tak s tebou počítám,to by byla legrace.Děkuji za komentář

      Vymazat
  11. Zvireci milacci, jak je videt, se u vas mají nadherne. Rekla bych, ze kocina uplne pozuje - jako modelka:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,děkuji.Mají se u nás dobře.Kočička je klidná a asi se ráda fotí

      Vymazat
  12. Jitko, to jsou nádherné fotky. Jak se Modřinka nahřívá u té lampy a nebo je u výslechu? A Bleky jak se povaluje na sedačce, jo, přímo gaučový povaleč.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,děkuji.Copak by mi tak řekla při výslechu,bylo by to zajímavé,co si o nás zvířátka myslí.Bleky se povaluje na sedačce,ale jenom v malém pokoji,v obýváku nesmí.

      Vymazat
  13. Krásné fotografie i krásné vyprávění, je vidět, že jsou to vaši mazlíčci. Naším domácím mazlíčkem je želví kluk Poldík. Jsem alergik a bohužel chlupaté zvířátko mít nemůžu.
    Přeji pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,děkuji.Domácí mazlíček může být jakýkoliv a želvička je milé zvířátko.Také jsem o ni uvažovala,kdysi

      Vymazat
  14. Nádherné fotky Jituško******* chtěla jsem také vyfotit ty naše kočky, ale oni mě nechtějí počkat než to zmáčknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.Věřím,že ti utečou.Modřinka je domácí,ven nechodí,je vykastrovaná a je taková klidná.

      Vymazat
  15. To jsou ty nejhezčí doktoři a terapeuti na světě!!!Modřinka je velmi zajímavá kočička a Bleky má nádherný kukuč, takový jemný, upřímný!!!
    Přeji hezké dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dančo,to máš pravdu.Holky jsou fajn.Děkuji za návštěvu

      Vymazat
  16. Ahoj, Jituš, moc pěkné fotky...♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení