24.4.21

Komárovský rybník a Suhrovické rybníky

Tentokrát mě vytáhnul za jeřáby manžel.Mluvil  totiž s kamarádem myslivcem a ten jezdí do oblasti kolem Komárovského rybníka krmit zvěř a prý je tu zahlédnul.V pondělí bylo příjemně,ač se mračilo a syn  psa  nepřivezl a tak jsme vyjeli.Komárovský rybník je druhý největší rybník v CHKO Český ráj,hned za Žabakorem,kde jsme byli naposledy.Leží také v okrese Mladá Boleslav ve Středočeském kraji.Jezdíme sem často,mám to tady ráda.Když byly děti malé jezdili jsme se sem s nimi koupat.Pro děti to bylo ideální,protože snad do poloviny rybníku byla voda po kolena.Později jsme sem jezdili i s vnoučaty,ale poslední roky se mi zdá rybník u Branžeže spíše jako žabinec.Z druhé strany je to jiné.Kolem rybníku je  několik kempů.

Tentokrát mě vedl manžel.Jeřáby jsme sice na jednom místě zahlédli,ale zmizeli a už jsme je nespatřili.Je tu tolik možností schovat se do rákosí a tam bychom jasně nelezli.Ale,jak jsem už psala v minulém příspěvku,pro mě bylo důležité,že jsme venku.



Kam mě to ten manžel vede.



Když lávka udržela manžela,udrží i mě.





Skalnatý masív Sokolka








Tady je to úplný prales  





Jdeme,jdeme až obejdeme rybník a jsme v kempu Peklo.Jaro to tady zatím moc nepřipomíná.Ale pár kvítků cestou nacházím.Ty budou samostatně v příspěvku.







Les je tu krásný.Musíme se vrátit k autu,které jsme nechali v chatové oblasti v Srbsku.Podaří se nám i zmoknout.Naštěstí to byla jenom přeháňka.


Zpátky jedeme okolo Suhrovických rybníků a tak ještě stavíme a jdeme se podívat,jak se tu probouzí jaro.Blatouchy ještě nekvetou.






Vždy jsem paňácu nazývala vodníkem,ale možná je to rybář.Je to tu rybářská oblast.







Rybníček určený žábám je tichý.Ani jedna žabka.




Ostrůvek s králíčkem.Na chvíli jsme ho zahlédli.Vylezla i nutrie.









Je tady krásně,ale spíš až někdy v květnu.Loni jsme tu v té době byli,bylo tu dost lidí a také velké teplo,nemohla jsem v roušce pořádně dýchat.
Počasí se definitivně pokazilo,opět jsme zmokli a tak jsme vyrazili domů.
Mějte hezký víkend



42 komentářů:

  1. Jituško, manžel Tě zavedl na krásné místo a udělala si krásné fotky.Venku v přírodě se snad rouška nosit nemusí, není se z čeho nakazit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš,děkuji.V přírodě roušky nenosíme,ale když je kolem více lidí a to bylo právě loni tady,tak si je nasadíme.

      Vymazat
  2. Líbí se mi, Jituš, ten skalnatý masiv, fotky máš tradičně krásné, hlavně s tím odleskem stromů na hladině, no paráda. Jsou to místa ode mne dost vzdálená, tak se ráda podívám. Vám také přeji hezký víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,moc děkuji.Rybníky,to jsou moje oblíbená místa

      Vymazat
  3. Krásná procházka i bez jeřábů :) Mám ráda procházky u vody. Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to tak,že když se po něčem nepátrá a nemám ani velký objektiv,tak jsme na ně roky předcházející několikrát narazili.A když bych je ráda fotila nikde nejsou.Ale to nevadí,důležité je,že jsme venku v přírodě.

      Vymazat
  4. Krásné putování po jarní přírodě.Co na tom, že je ještě hodně chladno. Bude líp. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,sluníčko hřeje,to je už jasné,ale kazí to ledový vítr.A ten bude asi do doby,pokud bude na horách sníh.

      Vymazat
  5. Jíťo to Tě manžel vytáhl na pěkné místo.Krásné fotky. No asi je to rybář i když také to může být hastrman hihihi. Rybáři mají krásný pozdrav Petrův zdar. Táta byl rybář ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvědomila jsem si to teprve teď,je to rybářská oblast,že by to asi měl být rybář.Vodník si hlídá dušičky,hi,hi

      Vymazat
  6. Máte to tam u vás moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu to jsou zase moc krásné fotografie. Rybníky, zrcadlení, staré stromy, les skály...prostě vše, co mám tak ráda. Moc se mi líbí ty staré vrby, pohledy na rybník s klidnou hladinou...prostě paráda. Moc hezký výlet jste si udělali. Já už bych také chtěla do světa...snad se také dočkám. Děkuji za krásnou podívanou a přeji Ti příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jituš,
    opět krásné fotečky a výlet...i když jste zmokli :-)♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš moc hezké fotky s vodní tématikou. Děkuju za výlet. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. ahojky Jitka super fotečky a ten vodník ten je úžasný*************************

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná procházka, Jituško! Volno teď trávíme hlavně na zahradě, ale už mám taky velkou potřebu lesa, volného prostoru.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Mně se po zahrádce hodně stýská.Manžel říká zlatá doba,ráno jsi vypadla a přijela večer.Teď mě to táhne více do přírody

      Vymazat
  12. Klid, ticho, pohoda mi tyto fotky říkají, Jituško, hezký výlet. Maru

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško moc ráda jsem se s tebou prošla a určitě i já si udělám takový krásný výlet.
    Přeji ti hezké nedělní odpoledne. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,moc děkuji.Když se příroda probouzí jsou takové výlety nejhezčí

      Vymazat
  15. Jitko, to je nádherná procházka. Kde jsou rybníky, tam se mi líbí. A ta zvířátka na ostrůvku jsou super. Nutrii jsem snad ještě v přírodě neviděla. Krásné fotky, opravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.U nás jsou třena na Vidláku nutrie přemnožené

      Vymazat
  16. Jituš, krásné fotky z báječné procházky. 👍👍👍 Pro mně navíc vzpomínky na známá místa.
    Letos jsme se chystali také na jeřáby do nedaleké ptačí rezervace, kteří tam bývají v době jarního tahu ptáků. Ale bylo to bohužel v jiném okrese. Tak snad příštím rokem.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,mrzí mě to,že jsem jeřáby neviděla,ale jsou plaší a v době hnízdění by to byl možná zázrak.Třeba na ně narazíme čistě náhodou jindy

      Vymazat
  17. Jituško, vždy se těším na další váš nový výlet. Když už sedím doma , alespoň s Tebou se podívám na krásné foto krásné krajiny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,to jsem ráda.Já to nemám jednoduché s manželem,on by dokázal proležet den u televize.Tak dokud to jde ho ještě někam vytáhnout,využiju toho

      Vymazat
  18. Ahojík Jituš, nádherně jsem se s Vámi prošla, užila jsem si to, fotečky parádní jako vždy************************

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Jitko, opět jsi nás provedla pěkným místem. Koukala jsem na ten uklizený les, to se u nás nevidí.
    Pěkný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji.Uklizený les patří ke kempu,jinak tu v lesích moc uklizeno není.Kácí se a je všude hodně stromů popadaných

      Vymazat
  20. To jsou moc hezké fotky ♥♥

    OdpovědětVymazat
  21. Parádní fotky i procházka. Ten velký rybník musí být v létě na koupání úplně super. U nás je od víkendu docela pěkné počasí, jenom vítr je dost studený. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  22. Evi,děkuji.Z druhé strany je koupání pořád pěkný.U nás jsou teď hezké dny,sluníčko hřeje,ale také fouká ledový vítr a ten to kazí

    OdpovědětVymazat
  23. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ®

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení