6.12.22

U Jizery v Dolánkách

 Poslední listopadový den jsme vezli maltézačku Fibinku od mladých na stříhání.A protože se nám nechtělo jet na necelou hodinu zpátky domů,tak jsme dojeli do Dolánek,že se tu projdeme.Ten den byl slabý mráz.Sluníčko dosahovalo zatím jenom k Dlaskovu statku.Jak jsem šla blíže k Jizeře cítila jsem od ní velký chlad.

Dlaskův statek.Kdo ke mně chodíte tak víte,že ho tu mám už několikrát.V listopadu byl zavřený a otevírá se v prosinci na pár dnů a potom až v dubnu.






























Vedle na louce se pásly kravičky.Hned šly ke mně asi chtěly vyfotit a být na blogu.Tak jim to plním.








Prosinec se zatím moc nepředvedl,co se týká počasí.Sněží,ale ne u  nás a sníh nebyl ani v Liberci.Snad sněží aspoň na horách.
Hlavně,že je doma útulno a voní to po cukroví.Konečně jsem se do něj pustila.
Užívejte krásně předvánoční čas


Žádné komentáře: