5.3.23

Dřevěná zvonice a Husův památník

Jsou místa,kde jsme dost často a to jsou i Obrubce.Jezdíme mladým do Mladé Boleslavi občas něco obstarat a zpátky se stavujeme
u Čerpací stanice v Sukoradech a potom  už je to do Obrbců kousek.Tak jsme zase jednou zastavili a šla jsem se podívat,zda na je na svém místě dřevěná zvonice.
Stojí u kostela Nejsvětější Trojice.Dřevěné zvonice navštěvuji ráda a nevadí mně vidět je i podruhé.



















Kousek od kostela stojí stará škola


Sousoší Nejsvětější Trojice






Husův památník z let 1933-1934 v Klokočí jsem také už fotila.Stojím vždy na stejném místě a čekám na manžela
až pro mě přijede.Jezdím sem na návštěvu k bývalé kolegyni z práce.

Vždy ji říkám,že ji závidím.Je to klidné místo,ale vůbec má kousek do lesa a do Klokočských skal a ještě i hrad Rotštejn.









Mějte se hezky 

 

36 komentářů:

  1. Jituško, bereš nás na moc hezká místa. I když je kostel a škola trochu zanedbaný, má svůj půvab. A k památku musí být hezká procházka...
    Užij si pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Je to hezké místo,trochu stranou.Už jsme tady byli

      Vymazat
  2. Pěkná místa jsi vyfotila. Husův památník se mi líbí hodně. Ale i zvonice stojí za podívání.
    Měj hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Lavička u borovice s výhledem je nádherná. Ostatní záběry jsou také zajímavé. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Je to moc hezké a klidné místo na kraji vesnice pod Klokočskými skálami

      Vymazat
  4. Opět jsem se s Tebou Jíťo prošla a zajímavosti viděla. Mám staré stavby ráda ⚛ ღ ♥ prima neděličku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jituš,
    moc děkuji za krásné fotečky. Měj pěknou a klidnou neděli...♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško,
    moc hezké místo, klid, pohoda. Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Zvonice je krásná,podívala jsem se na všechny na blogu a některé jsou opravdu nádherné.Líbí se mi i Husův památník.Ač z Českého ráje jsem ho nějak nezaregistrovala.Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Husův památník je na konci vesnice,je možná,že jste si ho nevšimla

      Vymazat
  8. Jé, Jitko, koukám na tvůj blog a v rádiu zrovna probírají zvonici v Oseku u Sobotky. Tys mě tímto příspěvkem pěkně spletla, já mám tuhle zvonici pod názvem Všeborsko a ono to tedy patří pod obec Obrubce...No, pořád se učím.Já to říkám pořád, že tu máme v naší zemičce na každém km něco pěkného. Tak ať máte na výlety jen hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřink,to už jsme si vysvětlily.Mohly by tam být oba názvy.

      Vymazat
  9. Krásná zvonice i všechny ostatní obrázky jsou zajímavé,pěkný zbytek dne přeji....

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, další krásné fotky. 👍👍👍 Zvonici v Obrubcích neznám, nikdy jsem jí neviděla. V Sukoradech jsme loni tankovali, když jsme jeli na pobyt do Českého ráje. Kdybych o ní věděla, určitě bych tam muže navigovala. Jeli jsme totiž se značnou časovou rezervou a obávali se, že budeme sedět v autě před hotelem, než nastane čas ubytování. Takže někdy příště.
    Husův památník jsem kdysi navštívila, ale už je to dávnověk.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Ze Sukorad je odbočka na Obrubce a zvonice je vidět ze silnice

      Vymazat
  11. Jitko, jsem ráda, že staré budovy, které byly vystavěny k určitému účelu, dál stojí - i když jsou ze dřeva. Líbí se mi představovat si, jaké to bylo asi dřív. Fotky jsou krásné, uklidňující. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,moc děkuji.Také mám moc ráda staré budovy,připomínka starých časů

      Vymazat
  12. Nádherné snímky jsi udělala Jituško, hned bych se šla s Tebou projít ♥ měj hezký týden. Jestli se chceš mrknout kde žiji , moji vesnici zahlídneš ve středu na TV nova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško,děkuji.Na pořad jsem se podívala

      Vymazat
    2. Bohužel neprošli, když neznáš moji rodinu, tak jsi je nemohla ani poznat. syn odmítl ty zákusky., že jsou ještě plní.

      Vymazat
    3. Sice neprošli,ale byli stejně dobří.To jsem netušila,že tam byla i tvoje rodina mezi hosty

      Vymazat
  13. Jituško, moc pěkné... já jen nechápu, kam ty stále chodíš na nové a další výlety po okolí. To je tolik zajímavých míst, že jeden žasne.
    Měj pěkný březen. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško,děkuji.Jsou asi zajímavější památky,ale mě baví takové.Všechno se dá najít na mapách seznamu.cz.Je tam každý křížek,Ráda pátrám

      Vymazat
  14. Ahoj Jituško, díky za komentíky. Překrásné fotečky, krásná procházka i povídání. Díky, užila jsem si to ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké místo, které neznám, ani v MB jsem nebyla. To byly doby, kdy se Husovi stavěly památníky... jen aby to někdo nezničil. Trochu škoda té školní budovy, je tam něco? To by se snad dalo využít. Napadlo mě, nemáte tam nějaké místní noviny? Klidně bys mohla přispět krátkým článkem + fotkami 👍. Tímto příspěvek velmi chválím a přeji další podobné výlety. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani v té škole asi nic není.Od Turnova je to pár km a Obrubce patří už do jiného kraje.Já jsem čerpala z obce Obrubce,ale moc toho tam nebylo o bývalé škole.Fotografie zvonice tam jsou.Moc jsem o ni nepsala,mám to už jednou na blogu popsané.

      Vymazat
  16. Jitu i já žasnu co toho stihneš a parádní výletování 👍díky Tobě znám krásná místa, která jsem vůbec neznala opravdu super ♥ Opatruj se ve zdraví:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,je pravda,že jezdíme hodně a autem se toho taky hodně stihne.Nakoupíme pro mladé a já toho využiju a cestou se ještě někde podíváme

      Vymazat
  17. Ta zvonice by stála za prozkoumání i uvnitř. I ta reportáž Pod Troskami v minulém článku je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  18. Už jsem tam jednou byla zvonice byla otevřená a vylezla jsem po schodech k zvonu

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení