18.2.24

Vykvetly krokusy

 Byla jsem docela překvapená.Vloni jsem krokusy fotila na stejném místě 9.března.



















Mějte hezké únorové dny

26 komentářů:

  1. Jituš. To je tedy úroda. Nádherný pohled. Ono je už hodně teplo, ale stejně se zimy ještě dočkáme. Myslím. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Jemná krása, prý má být ale ještě zima, ovšem těmto květinám asi neublíží? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jituško, krásné fotečky a kytičky. U nás teplo teď trochu bylo ale už se ochlazuje a hlasí že bude zima

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, já našla včera na zahradě první kvítky a ty tu máš takovou záplavu - nádhera!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera Jituš,jen aby nás paní zima ještě nezaskočila,hezké dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní19.02.24 8:36

    Jituško, to je radosti, tilk krásy, u nás zatím nic. Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Jitulko tak to je nádhera už aby bylo to jaro ale to se ještě nedočkame ochladilo se u nás opatruj se ..

    OdpovědětVymazat
  8. A že jich je. Mně se krokusy někam ztratily :-(
    Hezký den, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Radost pohledět Jitu,🌼👍 měj krásný nový týden. Děkuji za komentíky a opatruj se♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, krásný příslib jara, příroda se pomalu probouzí, uvidíme jestli už zima řekla dost 😀

    OdpovědětVymazat
  11. Mě kvete na záhonku pět různých barevných kombinací, další v trávě. Ale jen na jednom místě. Tam kde jich mám víc ještě nejsou vidět ani listy.

    OdpovědětVymazat
  12. Jituš, krásné fotky krokusů. 👍👍👍
    U nás už také kvetou a já se trochu obávám, že zima ještě neřekla své poslední slovo. Krokusy a další cibuloviny to přežijí, ale máme už hodně narašené růže a ty křehké lístky by asi spálil mráz.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné fotky Jituško, tak u nás zatím nic nekvete ♥

    OdpovědětVymazat
  14. U nás kvetou peněženky a také už přiletěli špačci, tak zíma už nebude. Pozdrav ze středních čech.

    OdpovědětVymazat
  15. Ty jsou nádherné. Ale kde se tam bere chudák včelička? Krásně nafoceno, děkuji za jaro .-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, nepřekvapuje mě, že bych neznala název květiny, ale tento víkend byl dočista jako Velikonoční, jarní a #denjakokoralek. ♥ Krásné fotky. Prima dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za krásné fotky krokusů. Opravdu už kvetou, podle televize je vše asi o tři týdny urychleno, proto i ty krokusy kvetou už teď. Mám na záhonku u domu jediný! Je to památka na maminku, která to tady měla (asi 20 ks), ale dvakrát se tu prováděly výkopy, tak přežil jediný.

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem včera dostala od pacienta kytičku sněženek....z vlastní zahrádky :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  19. Jikto, hezky ti vykvetly. Já zatím krokusy jen koupila mámě v květníku. Myslím, že od loňska mám nějaké zasazené na chalupě na zahrádce (dávám tam vše, co koupím v květníku, jestli vykvete i v dalších letech), ale na chalupě jsem letos ještě nebyla. Ale Vysočina je drsná, tak na mne možná do března počkají ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. To je krásná pastva pro oči ⚛ ღ ♥ super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Jituško zdravím, díky za komentáře. Fotky super jako vždy, krokusy jsi mě moc potěšila, mám je moc ráda asi proto, že už se konec zimy blíží, nebo ještě ne ? Uvidíme ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Fukčarinka - Jitko, letos je to vše nějak v přírodě uspěchané a zmatené. Moc hezky zachyceno ty houfy krokusů. ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Jituško, u nás zatím jen sněženky. Krokusy jsou moc hezké.
    Měj se pěkně. Jitka

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní03.03.24 8:28

    Úžasné krokusky!! I u nás už rostou, ale fotky se mi moc nepovedly.
    "Můj FOTO svět"

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Jituško parádní krokusy, u nás to teprve pomalu začíná. Dnes jsme byli na výletě ale nic moc květin

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení