7.3.24

Vyjížďka na kole

 Začínají se mi hromadit fotky a tak sem občas nějaký příspěvek dám.Snažím se využít každé chvíle,kdy

je hezky.Po deštivém období je ta změna velmi příjemná.Horší to mokro a bláto všude.Jeden den jsme vyjely se

sestrou na kolech.Musím napsat po pravdě,že nám moc teplo nebylo.Počasí se pořád měnilo.

Vyjedeme za sluníčka,za chvíli se zatáhne,ale k večeru se obloha hezky barví při západu slunce.





Chtěly jsme projet kolem Jizery k rybníku Písečák v Příšovicích.Blátivá cesta nás odradila.




Jak vysvitlo sluníčko něco se na břehu zabělalo.Sněženky.





A nevěřila jsem,že tu  byl i motýl.




Pár krokusů


Z druhé strany Příšovic nebyla cesta jiná.Mám bílé kolo a představa,
že ho budu hned po první vyjížďce mýt se mi nelíbila.
Tak jsme jely po silnici,kde není co obdivovat a fotit.









Západ slunce jsme stihly u Přepeř.




Mějte se hezky 

19 komentářů:

  1. Jituško, prima vyjížďka Bláta je fakt dost.Fotkyvale všechny krásné Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotečky, doufám, že zdravotní problémy už jsou zažehnány :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, počasí už opravdu na kolo láká. I když my jsme spíš pěšáci (hlavně manžela kolo moc nebere). Mokro je letos požehnaně - když jsme teď na dovolené šli kolem rybníka Svět, tak jsme mokré boty měli nato tata
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, jak jsi řekla kolo a bláto, hned se mi vybavil p.Svěrák ve filmu - po ztrátě blatníku.. Už aby to oschlo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituško, bláta je pořád dost, ale snad už začne vysychat.
    Děkuji za krásné fotky, moc ráda tě tu vidím!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Výlet se asi povedl, fotky jsou hezké!! Příroda se letos probudila brzy, ale terén je i u nás hodně podmáčený, v lužních lesích často neschůdný, na častější "výletování" si asi musíme ještě počkat. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký výlet jarní i když blátivou přírodou.Snad bude brzy lépe,to pravé jaro snad přijde..🌞

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní08.03.24 8:16

    Jituško, mám radost, že si po dlouhé době byla na kole, to mě potěšilo, konečně zase nějaké fotky, líbí se mi kaluže na cestě. Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Já ještě kolo z jeho zimního spánku neprobudila. Ale chystám se na to. Pěkné šlapání jste se sestrou měly. Bezva fotky !
    Hezký den a pohodový víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, máš dobré, že máš s kým jezdit. Vidím, že taky kolem řeky je plno sněženek, prý se to množí při záplavách, kdy proudící voda bere i tu hlínu s cibulkami a roznáší dál.
    Přeji pěkný den a MDŽ k tomu. 😊

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky , krásnou projížďku na kole si měla Jituško ♥ Příroda se nám probouzí, snad nepřijdou mrazy. U nás včera bylo zemětřesení, byl to hrozný pocit, dunělo to jako když velká technika jede kolem domu, nic jsem neviděla a tak jsem myslela, jestli mi nevybuchl plyn a nebo nespadla střecha. Snad se to nebude opakovat ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jituš, krásné fotky z cyklovýletu. 👍👍 Bláta je teď všude spousta, takže rozumím tomu, že jste se těm úsekům vyhnuly.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, fotografie hezké, ta Jizera na tvých fotografiích se mi nikdy neokouká. Ale je cítit z těch fotografií ještě zima. I když sněženky se snaží ukázat jaro.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné fotečky J9ťo, krásné sněženky ⚛ ღ ♥ jak je to po děsti rozbahněné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jitko,pěkný výlet na kole,ale mohlo být tepleji. Počasí si s námi zahrává,ale podle tvých fotek se k nám jaro snaží dostat.🍀👍

    OdpovědětVymazat
  16. Jitko, to bahno by mě také odradilo, ale místa to jsou nádherná, tak někdy příště 😉

    OdpovědětVymazat
  17. Hezké fotky, tak ti to nedalo a jsem ráda že dáváš zase moc hezké fotečky. U nás je šílená zima tak více sedím u PC. Měj Jitu krásný víkend♥

    OdpovědětVymazat
  18. Hezké fotky Jituško,,západ slunce je nádherný.... hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  19. Jituško zdravím, fotečky jako vždy úžasné, obloha, příroda....nádherné prohlížení ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení