28.10.24

S Ferdou pod Troskami

      Tři dny  jsem hlídala známým psa Ferdu.Nebyl to jen tak nějaký pes,
       byl to potomek maltézačky Fibinky od dcery.Byl moc hodný,byla jsem ráda,
       že mi neprohání kočičku.Protože vím,že s ním jeho pániček pořád courá po městě,
       tak jsem řekla Ferdovi.my ti ukážeme přírodu.A jeli jsme na Trosky.
Jinak jsem s ním chodila pořád na procházky kolem sídliště.
I to se mu líbilo,potkávali jsme jiné pejsky a vždy se s nimi
srdečně zdravil.
                                                   
                                                                               

             

Když jsme projížděli Podtroseckým údolím nedalo mi to
musela jsem udělat pár fotek.Stromy podél silnice jsou
krásně zbarvené








Hrad Trosky v barvách podzimu






Kolem Trosek kroužilo letadlo.S Troskami se mi ho vyfotit nepodařilo



Kočička si přišla pro pohlazení.Byla na můj vkus nějak hubená
Snad někomu patřila.




Kaple sv.Anny na Vyskři








Ferda si to užíval,ale pustit ho z vodítka jsem se neodvážila.
Povely sedni,lehni,k noze mu nic neříkaly.


Mějte hezký sváteční den

11 komentářů:

  1. Anonymní28.10.24 7:12

    Jituško, nádherný podzim, tak sousedé mají taky takového pejska jmenuje se Kimíček už je to třetí Kimík je mu 15 roků už skoro neslyší, zda budou mít Kimíčka 4čtvrteého jsem moc zvedavá. Maru .

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, jsi fakt dobrá kamarádka. Najít někoho hodného a zodpovědného, když je potřeba pohlídat psa, není jen tak.
    Fotky jsou nádherné!
    Přeji příjemný sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. To měl Ferda krásný výlet !!! Určitě na něj bude vzpomínat :-)). Prima fotky !
    Měj pěkný sváteční den, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko,moc hezké fotky podzimu. Ferda se měl a sousedí také,ne každý by byl ochotný pohlídat. Většinou psi teskní aspoň ten v našem případě co jsme jej hlídali,knucel a nechtěl se hnout od dveří. Je fakt, že u nás nebyl zvyklý a byl z toho rozhozený. Naštěstí to bylo jen na půl dne.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní28.10.24 9:51

    Krásné fotky, my byli v sobotu na rozhledně Hamštejn u Koberov a pak u kapličky na Vyskři....a nakonec cestou domů ještě projeli Pekařovou bránou, byl to krásný den, i když bylo slunko skoupé na paprsky. Prostě tohle je opravdový RÁJ na zemi. Naštěstí to mám z Lbc kousek. Přeji krásné dny. Olina

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, pěkný podzimní výlet.Asi bych se nechala zlákat na výlet pod Trosky, ale hlídat cizího psíka, to nevím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Máme krásný barevný podzim za oknem se mi to také hezky barví,škoda, že to za chvíli opadá.Pejsek je miloučký 🍁🍀🍂

    OdpovědětVymazat
  8. JItulko krásné fotečky jsi nafotila a vnuk také má takového pejska už má 13 let ale je pořád šikulka ja jsem ho před týdnem hlídala na 6 dni mládi byli v Chorvatsku opatruj se..

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, letošní podzim je opravdu krásný, fotky jsou důkazem. Ferda je moc roztomilý, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí fotky míst, která jste navštívili. Pejsek je na pohled pěkný, ale napíšu upřímně a na rovinu, že na tři dny bych cizího pejska, byť by byl hodný, nejspíš nevzala. Ano, tak na jeden den to ano, ale je to i zodpovědnost, což bych si nevzala na triko. Jednou jsem hlídala kokršpaněla sousedům, když odjeli vnučce na svatbu do Čech. 😎

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné podzimní fotky, Jitu 🌞🍁🍂

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení