25.10.24

Volavky na Žabakoru

       Jako roky předchozí se začal vypouštět rybník Žabakor.Zjistila jsem to jeden den,když jsme jeli
       od dcery.Výlov byl stanoven na 14.října.O výlov jsem už zájem neměla,ale věděla jsem,že se 
       budou opět stahovat volavky ke břehu a že bych si je zase vyfotila. Počasí nebylo moc příznivé,
       fotografie dopadly o něco hůře než minulý rok,tak jak se mi zhoršuje třes rukou.Původní fotografie,
                            moc barevné nebyly,bylo dost šedivo a tak jsem se rozhodla pro černobílé provedení.                                                                                                   







                            Zajímavosti o volavkách jsem psala už před rokem a
               tak se opakovat nebudu.Jsou to pro mě krásní a elegantní ptáci,
           které ráda pozoruji.
















Tady jsem vyměnila zrcadlovku za kompakt s 40násobným zoomem.
Přiblíží víc,jak 300 mm objektiv.
Obojí jsem měla na stativu.














Přeji vám hezký den i celý víkend


10 komentářů:

  1. Jituško, nádherné fotky. Černobílé mají opravdu něco do sebe. Krása!
    Přeji příjemný podzimní den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné záběry a v černobílém provedení jsou zajímavé. U nás budou výlovy rybníků a volavky tam čekají jestli něco zbyde i pro ně. Nevím jestli se tam dostanu, jsem pracovně vytížená. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, já bych si dala dobrou rybu! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, výlov rybníků, představ si, že u nás někdo si rybník koupil, nenapustil tam vodu už rok to je zarostlé, myslím si, že místo kaprů co tak každý rok tam byli bude asi rodinný dům tak to je síla, co dnes se děje. Díky za fotky. Maru.

    OdpovědětVymazat
  5. Volavky jsou krásní ptáci,hezky jsi je zvěčnila.U nás tento druh není vidět,tak jsem se na ně ráda podívala.Díky Jituš.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, černobílé fotografie mají svoje kouzlo a atmosféru. Moc povedené 🧡

    OdpovědětVymazat
  7. Dobře jsi zvolila. Fotky jsou moc pěkné. U nás jsem snad ještě volavku neviděla. A že jsou tady v okolí rybníky.
    Klidnou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Ta černobílá verze není špatná, má to taky svoje kouzlo. Už jsem si říkala, že bych to rovněž měla někdy zkusit, ale zatím k tomu nedošlo. K rybníkům se mi teď nepodařilo dostat, stále nějaké zdravotní problémy, tak uvidím, zda vyjde letos nějaký výlov. Přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  9. JItulko zdravím no nádheráááááááá černobílé fotečky děkuji hezký víkend popřeji..

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Jíťo, parádní fotečky. Mám ráda černo.bílé fotky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení