17.11.20

Autem i na kole

 Sobota byla jediný den po dlouhé době,kdy se udělalo trochu hezky.Tak jsme toho museli využít.Mladí odejeli a protože Sabinka potřebovala nakoupit něco na domácí úkol z vaření,tak nám nechali doma Bleky,aby nemusela zůstat v autě až půjdou do obchodu.Jak už jsem někdy psala baví mě,když jedeme jenom tak někam bez cíle,kde to jde zastavíme u lesa a nebo na louce,aby se Bleky proběhla.

Jeli jsme okolo Suhrovických rybníků,ale tam nezastavovali,byli jsme tu už několikrát  a zastavili jsme kousek dál u lesíka s výhledem na rozhlednu Čížovku.








Pěkná chalupa,že?A v krásném prostředí.



Houbiček díky vlhku je všude hodně.








U Vyskře kde jsme zastavili na louce jsem v dálce zahlédla srnky.



To je pravé podzimní odpoledne.Mlha se opět hlásí o slovo.


Jediná kvítka,která jsem objevila



Všeň s kostelíkem


Na tom samém místě jako loni jsme objevili labutě.




A dokonce i srnky.Přesně jako loni.






Obloha se opět mračí.


V pondělí odpoledne najednou vysvitlo jako zázrakem sluníčko.Popadla jsem kolo a jela za kamarádkou,měly jsme domluvené,že pokud se udělá hezky přijedu na kole a posedíme chvíli u ni na zahradě.Jela jsem se nejdříve trochu projet.




Se sluníčkem to bylo jako na houpačce.Chvíli přišly mraky a za chvíli se obloha opět trochu vyčistila.Jela jsem přes Loukovec a tak jsem si udělala malou odbočku,abych se podívala,jak pokračuje oprava loveckého zámečku.





Od zámečku vede naučná stezka..Byla jsem tady na kole s kamarádkou na jaře.Teď se tu likviduje kůrovec,cesta je rozježděná a hodně blátivá.


Zámeček má novou střechu.







Lesy jsou tu nádherné








Později se udělalo moc hezky,ale raději jsem šlápla do pedálů,protože jsem si uvědomila,že je brzy tma a že se budu pravděpodobně vracet za tmy.
Návštěva se vydařila,na zahradě nám zima nebyla,bylo příjemně.
V předpovědi je od pátku ochlazení a i sníh.Na ten se moc těším.U nás sice asi nenapadne,ale do hor to nemáme daleko.Snad i nějaká zajímavá místa navštívíme i přes zimu,ale musím na manžela opatrně.Po covidu mu zůstal nález na plicích a hrozně se zadýchává.Může to trvat i tři měsíce.Bude určitě zase lépe.
Přeji Vám hezký dnešní sváteční den.

31 komentářů:

  1. Jituš, nádherné fotky z obou výletů. 👍👍👍
    Zavzpomínala jsem nad nimi na místa milá a oblíbená. Suhrovice, Drhleny, Čížovka - i když v té době tu žádná rozhledna nebývala. Na Vyskeřák bývalo vidět od švagrovy chalupy, kterou míval v Tatobitech na úpatí Kozákova. Vidět labutě mimo vodní plochu je zážitek a navíc v takovém množství.👍 Oprava zámečku pokračuje zdárně, pokud má novou střechu, končí devastace a může se pracovat uvnitř.
    Bydlíš v krásném místě, odkud máš v podstatě všechno kousek. I ty hory. 💕👍
    Měj krásné podzimní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Mám tady tu oblast také moc ráda.Na rozhledně Čížovka jsem ještě nebyla.Nemám takové otevřené ráda,mám závratě.

      Vymazat
  2. Jitko, máš krásné fotografie. Zaujaly mě labutě i houbičky. Vlastně i chaloupka, zámeček a les. Nafotila jsi to parádně a fotografie máš pestré nejen barvami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Labutě sem vždy přiletí asi z nedalekých rybníků.Byly tu i loni

      Vymazat
  3. Dneska se sluníčko snaží klubat, ale jde mu to hodně ztuha. Ale je teplo. Byla jsem teď zasadit chryzantémy které jsem vyprosila od sousedky. Tak doufám, že jim ty ohlášené mrazy neublíží. Ale okolo Prahy prý je krásně, manžel hlásil, že se půjde projít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás bylo docela hezky,ale modrá obloha nic moc nebyla

      Vymazat
  4. Jituško, parádní výlet, moc ráda jsme tvé fotky využila pro ,,výlet,, v okolí Turnova.
    Tady dnes konečně sluníčko! Srdečně tě zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,my v okolí Turnova couráme pořád.Já doma moc nevydržím.

      Vymazat
  5. Zase krásné fotky! :) Je to pastva pro oči! A k té chaloupce... ano, ano. Hned bych takovou brala!

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotografie. U vás je hezky ať vyjedete na kteroukoliv stranu. Prostě ráj...Tolik labutí pohromadě jsem nikdy neviděla, jen na Tvých fotografiích. Pár, který se zastavil na Racku u nás, už byl za pár dní zase pryč. Tady je na ně asi moc chladno a nemají tu dostatek potravy. Srnky tu teď také vidět není, asi jsou v lese, protože louky po druhé seči jsou bez trávy a nemají se kde schovat. Manželovi přeji, aby byl brzy zase pořádku. Ona to.fakt není legrace. Mějte se Jitu hezky a opatrujte se oba.

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško podzim je tak krásný když neprší nádherné fotečky.... Manžel ať je brzy vypořádku , držím palce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Myslím,že to byly už poslední dny.Začíná se ochlazovat a stromy jsou už dost holé

      Vymazat
  8. ahojky Jitka nádherné a úžasné fotky****************************

    OdpovědětVymazat
  9. Opět jsi Jíťo nafotila parádní fotky, ty houbičky v tom mechu paráda. Bleky si to také užívala, prima večer ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Houbiček je dost,ale jedlé jsme neviděli

      Vymazat
  10. Jituško, moc ti přeji, že sis mohla užít podzimní přírodu. Je hned líp, když se trochu nadýcháme vzduchu v lese nebo na louce. Krásné fotky.
    Přeji hlavně zdraví tobě i manželovi, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojík Jituško, usadila jsem se a jen koukám na tu krásu a jsem potěšena Tvým povídáním, moc děkuji, paráda********************

    OdpovědětVymazat
  12. Jéje, na Čížovce jsme jednou byli a kostel ve Všeni se mi moc líbí - svítí do dálky, vždycky ho vyhlížím z dálnice, když kolem jedeme. Přeju Tobě i manželovi pevné zdraví :)
    Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Kostelík na Všeni je vidět široko,daleko

      Vymazat
  13. Ahoj, Jituš, děkuji za krásné pokoukání! Moc pěkné fotečky, labutě...nádhera. Jituš, přeji Vám oběma vše dobré...♥

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, nádherný výlet jste si dopřáli. Já to říkám pořád i ta podzimní krajina má své nádherné kouzlo. Srnky labutě a lesy to prostě nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  15. Jitulko to jsou úžasné fotografie opět radost pohledět a díky za ně♥ Jsem ráda, že jste už fit mám opravdu radost,ale já jsem na tom blbě ( bohužel) Covid nemám, myslím pozitivně, tak uvidím co bude a jak bude pokračovat moje léčba opatrujte se a měj hezký večer..❣️🙋🌺💖👍

    OdpovědětVymazat
  16. Ivetko,moc děkuji a přeji Ti,aby jsi byla v pořádku.Bude zase dobře

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení