14.11.20

Podzim v barvách

 V pátek u nás bylo mlhavo a drobně mrholilo.Každý den čekám,že bude lépe a budeme moci s manželem vyjet někam za město.Odpoledne jsme jeli pozdravit vnoučata  na Olšinu a už za Přepeřema jsem koukala,že se počasí mění.Mokré silnice byly suché.A tak jsme z Olšiny vyjeli na Krásnou Vyhlídku a šli se projít lesem směr na Drábské světničky.Sídliště se mi zdá poslední dny šedivé i barvy se někam ztratily a najednou jsem vstoupila do zlatavé a červené nádhery.Zůstala jsem opravdu v úžasu.A tak jsem Vám tu krásu nafotila.


Podzim nám ukazuje,jak nádherné může být nechat věci odejít



Výhledy žádné



Bleky se už nemůže dočkat až vystartuje







Světlé místo je rybník Žabakor


































Procházka po dlouhé době mě nabila energií,kterou budu o víkendu potřebovat.Je nás zase plný byt a tak to mám ráda.
Užijte si víkend v pohodě a zdraví

20 komentářů:

  1. Bleky vás vede pěknými cestičkami. Ty lesní cesty zaváté listím mám ráda. Rybník má příhodný název a je velký. u vás je více skalních útvarů. U nás se radujeme z každé malé skalky. :) Pěkný je ten barevný hábit stromů v tomto období.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, trochu ti tu procházku spadaným listím závidím, ač jsme tam v těch místech byli mockrát, tohle barevné ladění je nádherné, moc se ti fotečky povedly. Báječné místo na procházku. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, moc ti tu procházku přeju! Teď to je skutečně nutnost. Moc krásné fotky, Bleky si to v listí jistě užila a vy také.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy Jituško, tam je ještě plno listí na stromech. To tady už je všechno do hnědé barvy. Krásné fotografie jsi pořídila. Tou cestou jsme šli také z Olšiny ke Drábským světničkám, nahoru do kopce. Potkali jsme tam zmiji, ale to bylo horké léto...Je tam opravdu nádherně. děkuji za krásnou, barevnou podívanou a přeji Ti pohodové podzimní dny i když letos jsou převážně mlhavé a sluníčka opravdu málo.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitulí, parádní fotečky. Bleky si to užívala.Jsem ráda, že už jsi fit a můžeš vyrážet na výlety. Hezký víkend ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotografie podzimní krajiny. Přejí hodně zdraví na další krásné procházky. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Zase tak krásné podzimní fotky :) Na Drábských světničkách jsme už dlouho nebyli, to je dobý nápad. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Jitulko tak to jsem moc ráda že už jsi venku a vpořádku jo pejsek je ve svém zivlu známm to také a opatruj se fotečky super jako vždy *************

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, nádhera! Krásné podzimní barvy. Je fajn, že jste si procházku užili.
    Přeju pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  10. Super fotky :) Takovou přírodní energii člověk potřebuje :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Na podzim je příroda nejkrásnější, alespoň pro mě. Mohla bych mít podzim klidně celý rok :-)

    OdpovědětVymazat
  12. To je to. Člověk musí být na tom správném místě. Taky jsem měla pocit, že podzim letos není moc barevný a najednou jsem zjistila, že ano!
    Krásné fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné podzimní fotky, podzim je zkrátka kouzelník! :) A nádherný pejsek!

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško to jsou barvičky, podzim je nádherný, fotečky supééér****************

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško to je barevná krása.Podzim je nádherný a krásně jsi to nafotila...😀😀😀

    OdpovědětVymazat
  16. Jituš, nádherné fotky a parádní výlet. 👍👍 Pro mně navíc s přidanou hodnotou, neboť tato místa jsou mému srdci milá. 💕
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné podzimní fotografie.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné fotky Jituško, měli jste krásný výlet,podzim je v tomto nádherný ♥ Já se pomalu vzpamatovávám s 8 denních horeček, jsem slaba jako moucha ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Kráása, Jituš, u nás je taky ještě spousta listí na stromech, ale hlásí ochlazení...první mrazík a spadne to. Fotky máš moooc pěkné,opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
  20. No páni to jsou překrásné záběry podzimní krása opravdu něco k pokochání líbí se mi moc Jituško .❣️🙋🌺💖👍 příště ať nám manžel zamává ju? hihi ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení