26.11.20

V hlubokém lese

 Jsou šedivé a mlhavé dny a já Vás ještě vezmu do temného a hlubokého lesa.Pozvala nás tam dcera s rodinou,prozrazovat více nebudu,ale určitě jsem tu nebyla naposledy.Jeli jsme lesní cestou,která nikam nevedla.Mlha,která byla přes den houstla a šeřilo se.Vystoupila jsem z auta a hned se mi vybavovaly strašidelné příběhy,bylo to tam takové tajemné a ten pocit se mi moc líbil.

Ovšem než jsme vjeli do hlubokého lesa najednou jako zázrakem vysvitlo slunce,které zrovna zapadalo.

Bylo to krása






Kdo se bojí,nesmí do lesa.



Sejdi někdy z vyšlapané cesty a ponoř se do lesa.Určitě najdeš něco,co jsi nikdy předtím neviděl.






Les žije lépe bez člověka,ale lidstvo žije hůře bez lesa.



Les promlouvá jenom k těm,kdo se dovedou důvěrně přiblížit
k jeho tvorům.




V temném lese vykvetlo zlato


Mějte slunce v duši


39 komentářů:

  1. ahojky Jitka,,, krásne fotky ...a tá obloha ako malovaná...a tá posledna fotka je úplne ako slnko v duši**************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko,děkuji.Toho sluníčka je teď hodně málo

      Vymazat
  2. Jituš, to jsou nádherné fotky, která mají úžasnou atmosféru. A to zapadající slunce je prostě boží.👍👍
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,moc děkuji.Slunce přes den vůbec nebylo a tak to bylo najednou jako zázrak

      Vymazat
  3. Jituško to je nádhera, západ slunce, atmosféra, prostě umíš*****************************

    OdpovědětVymazat
  4. Zase velká krása! Léčivá koupel je procházka v lese - někde jsem to četla, ale je to pravda, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji-Na mě les tak opravdu působí

      Vymazat
  5. Nemám slov, Jituško. Je to nádhera!
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu, to je nádhera a krásné jsou i ty černobílé fotografie. Krásnou procházku jste si udělali a je to potřeba čerpat energii v přírodě. Já se také ráda procházím lesem, ale teď je tu na čas zákaz vstupu do lesa kvůli těžbě a také kvůli odlovu divočáků. Měj se pěkně a opatruj se. Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru,děkuji.Co já bych za to dala mít tady někde les.I autem musíme jet dost daleko

      Vymazat
  7. Krása! Příroda prostě umí a Ty taky !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, to je nádhera. Krásně jsi to zachytila na foto. U nás lesy hodně poničené kůrovcem, škoda. Hezký advent. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.I tady je kůrovec.Chlapi měli o víkendu brigádu a káceli asi 12 stromů.To jim označil lesník

      Vymazat
  9. Za mlhy chodím fotit do lesa moc ráda. A když se podaří že vysvitne sluníčko je to paráda....podařilo se a ty první fotky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně v lese ta atmosféra s mlhou bavila.Sama bych tam ovšem nešla ani za nic.Je to asi 4 km od vesnice

      Vymazat
  10. Překrásné fotky Jíťo, to kapradí se mi moc líbí, některé fotečky jsou tajemné a krásně jsi popisovala, super ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Když nevím,co psát,dám aspoň citáty

      Vymazat
  11. Nádherné fotky jsi Jituško pořídila líbí se mi opravdu moc velice jsi mne potěšila****🌹

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám s otevřenou pusou, to je opravdu nádhera. Kdo umí, umí a kdo neumí, tak čumí. To právě dělám já. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Každá něco umíme.Ne vždy se mi všechno podaří.

      Vymazat
  13. Jituško, černobílé fotky jsou moc pěkné, ale ty barvy to je nááádhera. Ráda jsem se s tebou prošla.
    Klidný adventní večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky jste nafotila.Zapadající sluníčko,les,barvičky,paráda.Krásný adventní víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky z tajemného lesa. Ovšem rozkvetlé zlato je TOP.
    Jitko, měj fajn první adventní víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  16. Jituško nádherné fotečky a sama nádherá barev přeji krásnou adventní neděli ...🎄🎄🎄🎄

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Jituško, krásné fotky jako vždycky. Moc ráda jsem se s tebou podívala. Přeji ti krásný adventní čas. Iva

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné fotky Jituško, u nás zaím sníh není, někdy bývá pod 0, ale zatím ne moc často ♥ Hezký týden ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Miluji slunečné fotky! :) Ale krásné jsou všechny...

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
  20. Květuško,děkuji.U nás sníh není,ale okolní kopečky jsou bílé

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení