28.7.24

Na kole u dcery

 Horké dny nás drží doma.Nedělám nic za každou cenu.V horku se dají dělat zase jiné věci na které,když jsme na cestách čas není.Občas vyjedu ráno na kole.Býváme o víkendu u dcery a tak si naložím kolo do auta a vyjíždím tam.Je tam více možností,jak ve městě.Jela jsem se jednu sobotu podívat k Jizeře do Březiny.Myslela jsem,že uvidím i nějaké motýly.Bohužel,ale  objevila jsem pěkné místo na koupání v řece.

                                                                              




Špička kostela Nejsvětější Trojice v Loukově








V trávě byly kapičky rosy












 Jindy jsem jela směr rybník Oběšenec






                V dálce jsem viděla dvě labutě a jednu volavku.Labutě,jako by byly bez mladých








Ještěd je odtud krásně vidět


Příhrazské skály


                                                                        Poslední zastávka rybník Žabakor.







Přeji vám hezké léto.U nás konečně po dlouhé době prší.
Hlídám mladým Bleky a pěkně jsme na ranní procházce zmokly.Bylo to velmi příjemné.


18 komentářů:

  1. Moc krásné obrázky jsi nafotila!
    Na kole ve vedru aspoň fouká, tak to je lepší. Nás zasáhla nějaká viróza, tak odpočíváme.
    Měj se krásně, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  2. I ty jedna - to se ti to jezdí, na elektrokole po rovině. Jitko, v těch vedrech je venku v přírodě nejlépe.
    Mám moc ráda borové lesy okolo Břehyně - ale okolo těch rybníků kolem vás je to také fajn. U nás dnes černé mraky, vítr a naděje, že sprchne. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko,pěknou vyjížďku jsi měla.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná krajina, ty odrazy ve vodě nemají chybu! Přeji báječné léto!

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, mě se moc líbí ty tvoje fotografie. Umíš moc hezky zachytit krajinu - ráda se s tebou toulám. A v trávě koukám nebyly jen kapičky rosy :-) Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  6. To tak je, když někdo život prožije "v ráji" a nemusí nikam daleko vyjíždět, to i za tu dovolenou pak "ušetří" - no pokus o vtip. 😀
    Ať se daří, však co červenec neuvaří, to srpen už nedopeče. 😉

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkně jsi nás vyvezla přírodou. Líbí se mi rosa a hmyzí příšerky. Pěkné letní dny přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká projížďka.
    Pěkné letní dny, Jitko

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jituško moc krásné fotečky nádhérná krajina, já teď cestuji 5.8 do Maďarska tak uvidídíme jak bude tam. Přijede vnouček teď do Česka bez rodičů na dva týdny. Letos trochu cestuje se.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, Jituško! Dívala jsem se dvakrát, opravdu úžasná místa!
    Přeji hezký den a a pohlaď za mě Bleky! Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Jituško, moc pěkné a malebné fotky. Kochám se.
    Pěkné odpoledne. Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný soubor fotek - výhledy do kraje, detaily přírody, voda!! Tohle byla určitě pěkná vyjížďka, byť trochu mokrá!!! Super. Přeji další takové cesty.

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško, mám moc ráda ty bílé obláčky, manžel tomu říkal kumuly u moře v Německu je s kamarádem sledovaly. Hezká příroda. Maru

    OdpovědětVymazat
  14. Je tam u Vás krásně Jíťo, pěkné fotečky jsi pořídila. Pošimrání Modřince i Bleky.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak touto trasou bych se mi líbilo se projet. Prima fotky, Jitko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Jitulko moc krásné fotečky a je tam u vás nádherně zdravím.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké snímky a příroda ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Kouzelná příroda, kapičky rosy, supééér, bezva fotky ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení