3.7.24

Růže na zámku

 Už nějakou dobu jsem měla v plánu růže na zámku Mnichovo Hradiště Plán se najednou rychle splnil.Ve čtvrtek 27.června jsme vezli  do Hradiště na chirurgii vnuka.Na kynologickém cvičáku uklouznul na mokré trávě a vyhodil si koleno.Nohu má na čtyři neděle v ortéze,takže sám řídit teď nemůže.Manžel mě vysadil u zámku,bylo 7 hodin ráno, ať si v kllidu fotím,že mě zpátky zase naberou.





O zámku nic nepíšu už ho na blogu mám a ne jednou.


















                                                                                                                






















Užila jsem si hezké ráno mezi růžemi.Měla jsem i čas si popovídat s paní,která se tu o
růže stará.Letos prý hodně růží pomrzlo,že jiné roky bývají hezčí.To jsem si ani představit nedokázala.
Přeji Vám hezké červencové dny


13 komentářů:

  1. Anonymní03.07.24 6:04

    Jituško, jako vždy krásný výlet i fotky, růže miluju, červená znamená lásku, klid, pohodu. Maru.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, díky tobě jsem se před časem u zámku zastavili a moc se nám tam líbilo. I když růže se daly jen tušit, byl myslím leden... Ale vím, že jsou tam vyhlášené, moc děkuji za krásné aktuální fotky.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Příjemná procházka růžovým parkem, která krásně ladí s fasádou zámku. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš, to se mi líbí, že využiješ i jízdu k lékaři k návštěvě zámecké zahrady. Tohle fakt oceňuji. Nejsou tam lidé, myslela jsem, že bylo pondělí, ale byl čtvrtek brzy ráno ☺. Tento zámek máme daleko, tak jsem ho nenavštívila, vypadá pěkně. U nás na Kuníně se konají "Růže pro hraběnku", ale to jsou ty vnitřní prostory zámku bohatě vyzdobeny růžemi a dělají tam zvláštní prohlídky. Je fajn, že jsi Mnich. Hradiště představila i pro nás z daleka. 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Procházka takovou zahradou či parkem je určitě balzám na duši!!! Fotky krásné, čiší z nich i ten ranní klid, který jsi tam zažila. Super!!! Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  6. My jsme vždy chodili s mužem, Jitko, jen do zahrad tohoto zámku, jen jednou - při dovolené na Malé Skále jsme byli i v zámku na prohlídce s vnučkami.To jsme objížděli kdejaké hrady a zámky v okolí, ještě, že to naše vnučky bavilo.
    Hezké ráno mezi růžemi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, krásný park s růžemi i hezký zámek.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, moc krásné, radost pohledět.

    OdpovědětVymazat
  9. Jíťo to je nádherná pastva pro Oči. Královna květin v plné kráse. Zámek to je nádherná stavba. Hezké léto ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jituško tak to je nádhera teda krásné růže a zámek také daří se jim tam já jsem nikdy růže neuměla pěstovat vždy mi to mšice napadlo tak nepěstuji hezký výlet jste měli tak se opatruj a budu se těšit zase na tvé fotky .

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná procházka mezi růžemi Jituš.Zámek je také nádherný.Takové věci člověka nabijí na celý den a nálada je také hned lepší,opatruj se...🌹
    ......

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jaruško tak to je teda nádhera.

    OdpovědětVymazat
  13. A já tě zdravím z Uherského Hradiště :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení